کد خبر : 1413197 | 13 اردیبهشت 1396 ساعت 18:50 | 7.5K بازدید | 0 دیدگاه

مرفاوی: از هر نظر آماده پیروزی هستیم

سرمربی صبای قم می‌گوید با در اختیار داشتن تمام بازیکنان آماده دیدار با استقلال خوزستان هستند.

مرفاوی: از هر نظر آماده پیروزی هستیم

به گزارش "ورزش سه"، صمد مرفاوی در نشست خبری قبل از دیدار با استقلال خوزستان گفت: ان‌شاالله بتوانیم فردا بازی خوبی انجام دهیم؛ مسابقه سختی داریم و با تیمی بازی می‌کنیم که نتایج خوبی فصل گذشته گرفت و قهرمان شد؛ آنها شرایط خوبی دارند و در لیگ قهرمانان آسیا امیدوار به صعود هستند؛ با تیم یک دستی بازی داریم که باید فردا با تمام وجود بازی کنیم.


او ادامه داد: استقلال خوزستان تیم قابل احترامی است ولی همه چیز دست خودمان است و به نتایج تیم‌های دیگر کار ندارم؛ با توکل به خدا و همت بازیکنان امیدوار به بازی خوبی هستیم تا سه امتیاز را بگیریم؛ فقط به کسب پیروزی فکر می‌کنیم چون موفقیت و ماندن ما در گرو کسب سه امتیاز است تا بتوانیم آن را بگیریم.


سرمربی صبای قم با بیان اینکه بازیکنان ما انگیزه زیادی دارند و از نظر فنی و روحی روانی آماده هستند، اظهار کرد: هفته گذشته بازی مهمی را از نفت بردیم و همین مسئله موجب شد بازیکنان از نظر روحی بهتر شوند و آماد مسابقه فردا باشند؛ بازیکنان ما همه چیز را در مسابقه فردا می‌بینند؛ امیدوار هستیم فردا بازی بدون احساسات، با فکر و تدبیر انجام دهیم تا پس از مسابقه همه شاد و خوشحال باشیم و مردم خوب قم را خوشحال کنیم.


مرفاوی یادآور شد: از هوادارانی که همیشه از نزدیک کنار ما هستند و در بازی قبل آمدند و مثمر ثمر بودند تشکر می‌کنم؛ بازیکنان برابر نفت این احساس را داشتند برای کسانی بازی می‌کنند که دوست‌شان دارند که این مسئله در زمین تاثیر گذاشت و آنها با تمام وجود بازی کردند؛ امیدوار هستم مردم قم به ورزشگاه بیایند و تیم شهرشان را تشویق کنند تا بچه‌ها با روحیه بالاتری بازی کنند.

 

وی اضافه کرد: باشگاه برای برد بازی گذشته پاداش داده ولی برای مسابقه فردا نیز مطمئنا برنامه دارد تا بچه‌ها را خوشحال کنند ولی فعلا وعده‌ای داده نشده اما تا شروع مسابقه وعده و وعید داده خواهد شد؛ البته نکته مهم این است بازیکنان ما الان برای حفظ شخصیت و توانمندی تیم و هوادارانی که به استادیوم می‌آیند با تمام وجود بازی می‌کنند و امیدوار به نمایش خوب هستیم.


سرمربی صبا عنوان کرد: خدا را شکر برای بازی فردا همه بچه‌های تیم آمادگی کامل دارند، هیچ مشکلی نداریم و همه سر حال هستند؛ 48 ساعت قبل از مسابقه به اردو آمدیم که پیشنهاد بازیکنان بود تا از نظر روحی روانی، فکری، تغذیه مناسب و جمع صمیمیمی و کنار هم بودن شرایط خوبی داشته باشیم؛ این اتفاق کار خوبی بود و از هر نظر آماده هستیم.


مرفاوی با بیان اینکه هر دو تیم یکدیگر را آنالیز کردند و تیم‌ها نسبت به هم شناخت دارند، گفت: امیدوار هستیم فردا با تمام قدرت بازی کنیم؛ اصلا کاری به نتایج سایر تیم‌ها نداریم و اینکه کدام بازیکن سایر حریفان در زمین است چون ساق پاهای بازیکنان خودمان ملاک است.


او ادامه داد: ما با استقلال خوزستانی بازی می‌کنیم که تیم محترم و قدرتمندی است؛ وقتی با چنین تیمی مسابقه داریم باید از حیثیت و شخصیت خودمان دفاع کنیم و به دنبال مسابقه خوب هستیم؛ خدار اشکر نیم‌فصل دوم روند خوبی داشتیم و امیدوار هستیم به برد برسیم و به جایگاه خوبی دست پیدا کنیم.

دیدگاه‌ها