کد خبر : 1413278 | 14 اردیبهشت 1396 ساعت 11:31 | 21.6K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش؛ دیواری برای فتح سه گانه

دیوار بزرگ و منسجم خط دفاعی بیانکونری ها، آنها را در آستانه صعود به فینال لیگ قهرمانان قرار داده است.​​​​​​​

گزارش؛ دیواری برای فتح سه گانه

 

به گزارش "ورزش سه"، آمار خیره کننده خط دفاعی و البته حضور سنگربانی شکست ناپذیر درون دروازه یوونتوس، این تیم را تبدیل به بخت نخست صعود به فینال لیگ قهرمانان کرده و بعید است موناکو در بازی برگشت قادر به جبران شکست 0-2 خانگی باشد.

 

 

1197146

 

 

یوونتوس دیشب موفق شد برای ششمین دیدار متوالی در لیگ قهرمانان کلین شیت کند و در حال حاضر، 621 دقیقه است که دروازه این تیم باز نشده است.

 

در دیدار دیشب و با توجه به آمار فوق العاده گلزنی موناکو در فصل جاری و پیروزی های پرگل در مراحل قبلی، انتظار می رفت تا رکورد کلین شیت بوفون در فرانسه شکسته شود اما انسجام در خط دفاعی و چند واکنش دیدنی از سنگربان 39 ساله یوونتوس، با دبل ایگواین همراه شد تا آنها با اندوخته ای بسیار خوب راهی شمال ایتالیا شوند.

 

 

1197147

 

 

آخرین بازی که شاهد باز شدن دروازه بوفون بودیم به دیدار یوونتوس برابر سویا در مرحله گروهی فصل جاری باز می گردد که پارخو موفق شد برای سویا گلزنی کند و به جز این گل، تنها یک بار دیگر دروازه یوونتوس طی 11 دیدار فصل جاری باز شده است.

 

 

1197142

 

 

اوج کار آلگری و شاگردانش را باید مقاومت 180 دقیقه ای برابر بارسلونا در دو دیدار رفت و برگشت دانست به طوری که خط دفاعی منسجم یووه اجازه نداد مثلث هجومی بارسا طی 180 دقیقه، حتی یک شوت به سمت چارچوب بوفون بزنند.

 

موناکو در بازی برگشت باید برای صعود 3 بار در یوونتوس آره نا گلزنی کند اما از فینال 2015 برلین برابر بارسلونا، هیچ تیمی قادر به زدن 3 گل به بوفون و بیانکونری ها نبوده و آمار حاکی از آن است که باید از همین حالا یوونتوس را یک پای فینال کاردیف بدانیم.

 

 

1197140

 

 

یوونتوس در هزاره جدید 2 بار به فینال لیگ قهرمانان صعود کرده اما میلان و بارسا در نهایت سد راه بوفون برای ثبت این افتخار در کارنامه ش بوده اند.

 

با توجه به رویارویی احتمالی یوونتوس و رئال مادرید در فینال، شاهد برگزاری یکی از پر تکرار ترین بازی های اروپایی در سالهای اخیر خواهیم بود که البته با بررسی کارنامه این رویارویی در می یابیم که معمولا کفه ترازو به سمت ایتالیایی ها سنگینی می کند.

 

 

1197143

 

 

یوونتوس در سری آ نیز در آستانه فتح ششمین اسکودتوی متوالی قرار دارد و لاتزیو، حریف آنها در فینال کوپا ایتالیاست.

 

قهرمانی یوونتوس را می توان به منزله بازگشتی برای فوتبال آتزوری دانست که طی 7 سال اخیر هرگز قهرمانی اروپایی را تجربه نکرده و تنها یک بار شاهد حضور یوونتوس در فینال 2015 بوده است.

 

برای فتح اولین سه گانه تاریخ باشگاه، بیانکونری ها در بهترین شرایط ممکن قرار دارند و با اتکا به قدرت خیره کننده خط دفاعی و سنگربان یووه، رسیدن به هر رویایی برای بانوی پیر امکان پذیر است.

دیدگاه‌ها