کد خبر : 1413410 | 14 اردیبهشت 1396 ساعت 19:40 | 30.9K بازدید | 0 دیدگاه

دوئل چپاروف با جانشین جوانش (عکس)

چه بسا اگر در نقل و انتقالات زمستانی استقلال با محرومیت فیفا روبرو نمی شد ملی پوش ازبک به جای پیراهن زرد امروز با پیراهن شماره 80 آبی به میدان می رفت.

به گزارش "ورزش سه"، سرورچپاروف در نقل و انتقالات زمستانی با هدف امضای قرارداد با استقلال به تهران آمد تا در سال های پایانی فوتبال خود تجربه بازی در یکی از بزرگ ترین باشگاه های ایران و آسیا را در کارنامه پرافتخار خود ثبت کند.


اما محرومیت از سوی فیفا شوک بزرگی به استقلالی ها و این ملی پوش ازبک وارد کرد تا بعد از فعل و انفعالات بسیار زیاد چپاروف سر از اصفهان در آورده و با پیراهن سپاهان در نیم فصل دوم لیگ برتر به میدان برود. انتقالی که هم برای این بازیکن خوب بود هم برای هافبک جوانی که از زیر سایه در آمد و با اعتماد اجباری منصوریان روبرو شد تا توانایی هایش را به رخ همگان از جمله طرفداران استقلال بکشد.

 

1197270


امید نورافکن قطعا اگر محرومیت فیفا پیش نمی آمد با حضور چپاروف و آندو تیموریان نمی توانست این فرصت را پیدا کند که برای استقلال به میدان برود و به مهره ای کلیدی در میانه میدان تبدیل شود اما محرومیت باعث شد تا حضور آندو و همین چپاروف منتفی شود تا زمینه برای شکوفایی و اعتماد به جوانی مثل نورافکن فراهم شود تا استقلال یکی از سرمایه های اصلی خود را بهتر معرفی کند.


حال باید منتظر ماند و دید با بازگشت چپاروف به استقلال که منصوریان همچنان روی آن تاکید دارد باز هم نورافکن این فرصت را خواهد یافت تا در ترکیب اصلی به میدان برود یا زیر سایه این ملی پوش ازبک و همچنین روزبه چشمی و امید ابراهیمی به فراموشی سپرده خواهد شد.

 


(عکس : رضا سعیدی پور)

دیدگاه‌ها