کد خبر : 1413451 | 14 اردیبهشت 1396 ساعت 20:23 | 13.1K بازدید | 0 دیدگاه

فرهاد کاظمی: ماشین را با قدرت بیشتر برمی‌گردانیم

فرهاد کاظمی بعد از پایان بازیهای لیگ شانزدهم، وباخت برابر سایپا، با لبخند در کنفرانس مطبوعاتی روبروی افکار عمومی ایستاد .

فرهاد کاظمی: ماشین را با قدرت بیشتر برمی‌گردانیم 

به گزارش "ورزش سه"، فرهاد کاظمی ابتدا گفت :ما شرافت فوتبال را حفظ کردیم وبا 13بازیکن در هفته های اخیر با تمام وجود به میدان آمدیم ،بازیکن گرجی ما یعنی کاخا را به زور آمپول به زمین آوردیم، او از دقیقه 30 به خاطر دردی که داشت قصد خروج داشت اما بازیکنی نداشتیم که جایش بگذاریم پس باید با او ادامه میدادیم.


کاظمی در ادامه از بچه محل قدیمیش تجلیل کرد وگفت: من به حاج حسین فرکی  تبریک میگویم، سایپا هم مثل ما بود .تیمی که بسیار بدشانس بود .در بین تیم های این بخش جدول بیشترین بدشانسی نصیب این تیم شد .جا دارد بار دیگر به دوستانم در سایپا تبریک بگویم .


متخصص بالا آوردن تیم به لیگ برتر وبقای ضعفا در لیگ برتر ،امسال نتوانست به تداوم عملکرد فوق العاده مربیگریش بپردازد اما ناراحتی خود را هم از اشتباهات داوری نپوشاند .او گفت:از دوستان در فدراسیون وداوران عزیز تشکر میکنم اما ما 19 امتیاز از فدراسیون طلبکار هستیم،اشتباه داوران این 19 امتیاز را از ما گرفت، از پنالتی هایی که برایمان نگرفتند وپنالتی های اشتباهی که به حریفان ما دادند .


او در پایان حرفهایش گفت :من حرفم را با این نکته تمام میکنم که به علت مسائل مختلف بسیار امروز تنها 10 بازیکن سالم داشتم،طرفداران اما ناراحت نباشند .ما این تیم را با قدرت بیشتر برمیگردانیم .

دیدگاه‌ها