کد خبر : 1413452 | 14 اردیبهشت 1396 ساعت 19:41 | 42.2K بازدید | 0 دیدگاه

حرفهای توفیقی درباره جذب رضاییان و تبریزی 

باقری قرارداد دارد، کاوه را نگه می‌داریم

پندار توفیقی مسئول نقل و انتقالات باشگاه استقلال درباره شرایط این باشگاه در فصل نقل و انتقالات حرفهای مهمی زد.

باقری قرارداد دارد، کاوه را نگه می‌داریم 

به گزارش "ورزش سه"، توفیقی گفت : کیفیت همه تیم ها رفته بالا و امیدواریم در سال آینده باتوجه به وضعیت ما که در جام باشگاه های آسیا هم حضور داریم بتوانیم بازیکنان خوب و شاخصی که در خور شأن استقلال هستند را جذب کنیم . باز هم من اینجا از این فرصت استفاده می کنم و از هواداران می خواهم که به ما کمک کنند تا بازیکنان خوبی را جذب کنیم و بتوانیم همین ستاره ها را حفظ کنیم.


او درباره جدایی احتمالی کاوه رضایی و فرشید باقری و حضور آنها در پرسپولیس گفت : خیر، صحبت چنین چیزی نیست. آقای باقری که یکسال دیگر با ما قرارداد دارند . کاوه رضایی هم  قراردادش یکساله بود وقرار است در جلسه ای با ایشان برای تمدید قرارداد صحبت کنیم ضمن آنکه قرارداد ایشان در تاریخ تیرماه 96 به پایان می رسد. 


او درباره اسامی بازیکنان جدید گفت : هنوز لیستی برای ورود از سوی آقای منصوریان به باشگاه داده نشده است. اولویت یکمان فعلا تمدید با بازیکنان است بعد ان شاالله به مرور بعد از نهایی کردن بازیکنان جدید درباره اعلام آن صحبت خواهیم کرد. 


توفیقی درباره حضور احتمالی رضاییان و تبریزی هم گفت : صحبت از حضور رامین رضاییان و مرتضی تبریزی گمانه زنی های رسانه ای است و صحبتی با آنها نشده است.

دیدگاه‌ها