کد خبر : 1413486 | 14 اردیبهشت 1396 ساعت 21:23 | 14.3K بازدید | 0 دیدگاه

اکبر میثاقیان حرف نزد، عمل کرد

عباسی: اردیبهشت، ماه مردم مشهد است

مدیرعامل سیاه جامگان معتقد است اردیبهشت، ماه مردم مشهد است، آنها در این ماه به لیگ برتر صعود کردند و دو بار هم جشن ماندن در لیگ را گرفتند.

عباسی: اردیبهشت، ماه مردم مشهد است

به گزارش "ورزش سه"، علی عباسی پس از ماندگاری تیم سیاه جامگان در لیگ برتر در رابطه با شرایط فعلی این تیم و شهر مشهد و بازی در برابر پرسپولیس صحبت کرد، او درباره این بازی گفت: پرسپولیس قهرمان لیگ برتر شده است و مشخص است که بازی در برابر این تیم سخت است، آنها در این بازی جوانمردانه و محکم بازی کردند و حتی چند بار تا مرز فروپاشی دروازه ما پیش رفتند اما بازیکنان ما توانستند به خوبی در برابر آنها مقاومت کنند. 


او ادامه داد: در 8 بازی نام اهل بیت را روی سینه مان زدیم و امروز هم با نام متبرک حضرت ابوالفضل(ع) در میدان حضور یافتیم، ما می دانستیم آنها به ما کمک می کنند و همین اتفاق هم افتاد، از همه ممنونیم و همین الان هم پیاده تا حرم مطهر امام رضا(ع) می رویم. بهرحال با خداوند نمی توان جنگید و عزت و ذلت چیزی است که فقط او می دهد، کسانی که می خواستند مانع از موفقیت تیم ما شوند اکنون جواب خود را گرفتند. 


عباسی در رابطه با جو ماندگار ورزشگاه ثامن گفت: در تمام دوران زندگی ام چنین جوی را در مشهد و ورزشگاه های این شهر ندیده بودم، همه مردم خوشحال هستند و در ورزشگاه نیز فضایی غریب و استثنایی به وجود آمده بود، دست تک تک مردم مشهد را می بوسم و خاشحالم در اعیاد شعبانیه عیدی خوبی به آنها دادیم. 


او در ادامه گفت: واقعا نمی دانم چه بگویم، در لحظه گلزنی ما همه خوشحال بودند و همه دست به دست هم داده بودند تا از تیم حمایت کنند. امروز اتحاد کامل مردم مشهد را دیدیم، هرکسی هر طور که می توانست کمک کرد و خدا هم کمک کرد. اصلا ماه اردیبهشت، ماه مردم مشهد و تیم سیاه جامگان است، یک بار صعود به لیگ برتر و دو بار حفظ تیم. 


مدیرعامل سیاه جامگان در رابطه با وضعیت تسویه حساب با بازیکنان تیم گفت: برنامه هایی داریم که مطابق با آنها با تمام عوامل تیم تسویه حساب می کنیم، البته دست تک تک بازیکنان تیم مان را می بوسم که بدون چشمداشت بازی کردند و با توجه به شرایط تیم بدون حرف و حدیث به کار خود پرداختند و بهترین نتیجه را به دست آوردند.


او در پایان در رابطه با فعالیت اکبر میثاقیان در این تیم گفت: اکبر میثاقیان خیلی مرد است، او حرف نزد و فقط عمل کرد، در 8 بازی تحت مربیگری او توانستیم 13 امتیاز به دست بیاوریم در حالی که در بازی های قبلی خود تنها 17 امتیاز گرفته بودیم. او بزرگی را نشان داد و توانست بهترین عملکرد را داشته باشد و یک نمره بالای دیگر در کارنامه خود ثبت کند.

دیدگاه‌ها