کد خبر : 1413493 | 14 اردیبهشت 1396 ساعت 21:41 | 115.4K بازدید | 0 دیدگاه

روی سینه اش کوبید و گفت من پولتان را می‌دهم!

آقایی: این آقا باشد، یک دقیقه هم نمی‌مانم!

مدافع تیم تراکتورسازی ابراز نگرانی کرد این تیم شرایطی شبیه به استیل آذین را تجربه کند.

آقایی: این آقا باشد، یک دقیقه هم نمی‌مانم!

به گزارش "ورزش‌سه"، سعید آقایی بعد از پایان دیدار تیمش مقابل نفت تهران در میکسدزون ورزشگاه یادگار صحبت هایی را انجام داد که ماحصل آن را در ادامه می خوانید:

 


فقط به خاطر هواداران با تیم های دیگر قرارداد نبستم


من تا این لحظه با هیچ تیمی قرارداد نبستم. آن هم فقط و فقط به خاطر هوادارانمان بوده است. دلمان شکست، اتفاقاتی افتاد که اذیت کننده بود. از اول فصل فقط شعار می دادند. تا حالا به خاطر امیر قلعه نویی و هواداران حرفی نزدم.

 


هیچ کس به فکر ما نبود


چند پیشنهاد از تیم های سطح اول دارم. اما به خاطر هواداران نرفتم تا تمرکز داشته باشند. یکسری اتفاقات رخ داده است که ناراحت کننده بود و هیچ کس به فکر ما نبود.

 


روی سینه اش کوبید و گفت من پولتان را می دهم!


اینجا هیچ کس به فکر بازی حذفی نیست. فقط و فقط به خاطر هواداران این همه تلاش کردیم. برای چه چیزی باید بازی کنیم؟ وقتی هیچ چیزی وجود ندارد. همه چیز به خاطر قلعه نویی و هواداران باعث شد تا اینجا ادامه دهیم. به خاطر هواداران هم حرف نزدیم. آقایان لطفا با سیاست پشت سر هواداران پنهان نشوند. روز اولی که این آقا آمد داخل رختکن روی سینه اش کوبید و به همه بازیکنان گفت من پول همه شماها را می دهم، هزار تومان هم طلب نخواهید داشت.

 


نکند رفته تست جوانان را ببیند!


با این شرایط برای چه باید ماند، چه امیدی داشته باشیم. 4 هفته است که هیچ خبری از آقایان نیست. امروز ظهر تیم جوانان امید تست داشتند، رفته است تست آنها را ببیند. واقعا کجا برایش مهمتر است؟ یکی به داد این تیم برسد. هر بازیکن 5 پیشنهاد میلیاردی دارد.

 


نگرانم شبیه استیل آذین شویم


حتما سرمربی فصل بعد مشخص است که می رود از جوانان و امید بازیکن می گیرد. با این شرایط فصل آینده مقابل سیاه جامگان هم می بازیم. من واقعا می ترسم و نگرانم شبیه استیل آذین شویم. دلم برای هوادار می سوزد.

 


این آقا باشد، یک دقیقه هم نمی مانم!


این آقایان باشند، یک دقیقه هم نمی مانم. ابتدای فصل بدون اینکه صحبت کنیم، برگه قرارداد را امضا کردیم و گفت دو هفته ای پولتان و طلب فصل گذشته را می دهم. مثل اینکه برای ایشان هنوز دو هفته نشده است.

دیدگاه‌ها