کد خبر : 1413499 | 14 اردیبهشت 1396 ساعت 21:59 | 26K بازدید | 0 دیدگاه

تراکتورسازی باید دو رقمی می شد 

ایرانپوریان: آقایان پشت مردم مخفی شدند

مدافع تراکتوری ها می گوید خواهش می کنم آقایان پشت هواداران تراکتورسازی مخفی نشوند و بیایند پاسخگو باشند. اکنون همه بازیکنان این تیم را می بینند و از آنها جواب می خواهند.

ایرانپوریان: آقایان پشت مردم مخفی شدند

به گزارش "ورزش سه"، محمد ایرانپوریان در رابطه با بازی تیم های تراکتورسازی و نفت تهران گفت: بازی خوبی بود، هر دو نیمه توپ و میدان در اختیاز ما بود، خوشبختانه در برابر حریف بازی خوبی به انجام رساندیم و می توانستیم به عنوان نایب قهرمانی هم برسیم که این اتفاق در نهایت نیفتاد.


او درباره شرایط تیم گفت: نمی دانیم در رابطه با چه چیزی صحبت کنیم، فقط بازیکنان وسط میدان هستند و باید پاسخگوی همه چیز باشند، هواداران تنها ما را می بینند و بابت همه چیز باید بازیکنان پاسخگو باشند، بدون اینکه بخواهند توجه کنند در تیم چه می گذرد و چه اتفاقاتی افتاده است. 


مدافع تراکتوری ها ادامه داد: شما همین تیم نفت تهران را ببینید، با اینکه همه می گفتند پول نداریم و از وضعیت مالی تیم شاکی بودند چند بازیکن در نیم فصل گرفتند ولی ما بازیکنانی که داشتیم هم از دست دادیم، در این شرایط ما چرا باید قهرمان لیگ شویم؟ کدام تیم را دیده اید که در نیم فصل تقویت نشده باشد و بتواند نتیجه بگیرد؟ حالا ما که در نیم فصل ضعیف تر هم شدیم و بازیکن از دست دادیم. 


ایرانپوریان درباره رتبه نهایی تیم گفت: نمی دانم چرا توقع دارند ما قهرمان شویم، به خدا قسم ما باید دو رقمی می شدیم، همین مقام سومی هم به دلیل غیرت این بازیکنان است که در هر شرایطی به میدان آمدند و توانستند امتیاز بگیرند. خود من نیم فصل دوم مصدوم بودم اما کمبود بازیکن باعث شد تا با درد بازی کنم. من اگر سه هفته استراحت می کردم می توانستیم با سلامتی کامل در میدان حضور پیدا کنم اما با وجود اینکه می دانستم چقدر خطرناک است برای تیمم بازی کردم. 


او ادامه داد: الان همه شاکی و ناراحت هستند، ما چون دل مان می سوزد اکنون داریم حرف می زنیم، خود من از پنج سال پیش تا الان از تیم طلب دارم، حرفی تا الان زدم؟ ولی الان دلم برای این هواداران می سوزد که بدون هیچ توقعی می آید و تیم را تشویق می کند اما با ناراحتی به خانه می رود، اصلا اگر ما الان بیاییم بگوییم همه چیز خوب است وجدانشان راحت می شود؟


کاپیتان دوم تبریزی ها ادامه داد: امسال یک هزار تومنی نگرفتیم و با جان و دل هم بازی کردیم، الان هم آقایان بیایند صحبت کنند، بهتر است پشت مردم مخفی نشوند و حرف بزنند، من از هیچ کسی نمی ترسم و حرفم را می زنم، اکنون هم می گویم بیایند تکلیف ما بازیکنان تیم را روشن کنند. نباید فقط شعار بدهند، اکنون باید جلو بیایند تا بتوانیم به قهرمانی جام حذفی برسیم.


وی در پایان گفت: چند هفته است که کسی نمی آید بگوید خسته نباشید، اینکه می آیند ورزشگاه و بعد از بازی می روند به درد ما نمی خورد، باید بیایند در تیم تا حرف ما را بشوند، امروز ادینیو هم خداحافظی کرد، باور کنید هنوز تکلیف سال بعدمان را نمی دانیم.

دیدگاه‌ها