کد خبر : 1413996 | 17 اردیبهشت 1396 ساعت 11:46 | 14.3K بازدید | 0 دیدگاه

پانادیچ: تاریخ بلیت برگشت ما مشخص نیست

مربی دروازه‌بانان پرسپولیس با امید بالا نسبت به صعود این تیم به مرحله بعدی به دنبال تداوم حضور در آسیا هستند.

به گزارش "ورزش سه"، ایگور پانادیچ، مربی دروازه‌بانان پرسپولیس که در این فصل با آمار موفق دروازه‌بانش بیشتر از گذشته لبخند رضایت بر لبانش بوده، امیدوار است سرخپوشان با برتری مقابل الوحده در نهایت شانس صعود به مرحله بعدی را کسب کنند و همچنان بتوانند برنامه‌های خود را در آسیا دنبال کنند.


پانادیچ بر همین اساس اعلام می‌کند علیرغم پایان فصل و همچنین دیدار برابر الوحده آنها هیچ پیش بینی خاصی برای دریافت بلیت بازگشت به کرواسی تدارک ندیده اند: ما یک بازی حساس و سرنوشت ساز فردا در آزادی داریم. دیداری که تک تک اعضای تیم از کادرفنی، بازیکنان، تدارکات و مدیریت و البته هواداران در آن نقش دارند. ما هیچ پیش بینی برای دریافت بلیت برای تعطیلات و بازگشت به خانه بعد از این بازی ندیده‌ایم چون کاملا امیدواریم که بعد از الوحده کارمان در آسیا ادامه یابد و به دیدار پلی آف راه پیدا کنیم. 


پانادیچ در خصوص مصدومیت بیرانوند و وضعیت دروازه این تیم در جدال برابر الوحده گفت: دروازه‌بانان ما کاملا آماده این جدال هستند و به شرایط حساس آن کاملا آگاهی دارند. هیچ غفلتی در کار نخواهد بود و نباید کار تیم را سخت کرد و مطمئن هستیم می‌توانیم به موفقیت دست پیدا کنیم. مصدومیت بیرانوند چیز خاصی نیست و او مسائل بزرگتر از این را هم پشت سر گذاشته است.

 

1197781

دیدگاه‌ها