کد خبر : 1414122 | 17 اردیبهشت 1396 ساعت 19:40 | 19.1K بازدید | 0 دیدگاه

خوشحالم عضوی از دومین خط دفاعی برتر لیگ هستم

اکرامی: برای کمالوند بهترین‌ها را آرزو می‌کنم

مدافع گسترش فولاد اعلام کرد هنوز تصمیمی برای فصل آینده نگرفته است.

اکرامی: برای کمالوند بهترین‌ها را آرزو می‌کنم

مصطفی اکرامی در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درباره فصل شانزدهم لیگ برتر عنوان کرد: تیم گسترش فولاد در فصل شانزدهم اگرچه رتبه هشتم را به خود اختصاص داد اما از نظر نوع فوتبالی که ارائه دادیم، واقعا مثل 4 تیم بالای جدولی بودیم. ما عملکرد فوق‌العاده‌ای داشتیم و پتانسیل بالاتر رفتن در تیم ما موجود بود. با این حال نسبت به سال قبل بهتر بودیم و روندی صعودی داشتیم. خداراشکر که مردم از کیفیت بازی ما راضی بودند.


وی درباره عملکرد خودش در فصل شانزدهم گفت: من امسال در اکثر بازی‌های گسترش فولاد به میدان رفتم و از عملکرد خودم راضی هستم. خوشحالم که تیم ما در لیگ شانزدهم دومین خط دفاعی برتر لیگ برتر را کسب کرد و من نیز به عنوان عضوی از این خط دفاعی بابت این موضوع خوشحال هستم.


اکرامی درباره شرایط خودش برای فصل بعد بیان کرد: قرارداد من با گسترش فولاد تمام شد و بازیکن آزاد هستم. هنوز هیچ چیز درباره آینده ام مشخص نیست. امیدوارم بهترین ها برایم رقم بخورد.


وی در پایان افزود: ما از خداحافظی فراز کمالوند خبر نداشتیم اما او در پایان بازی آمد و خداحافظی کرد. کمالوند مربی است که زحمات زیادی کشیده و کارنامه خوبی دارد. او به گردن من و امثال من حق دارد و امیدوارم هرجا هست موفق باشد. بهترین آرزوها را برای او دارم.  از هواداران فوتبال تبریز و کادرمدیریتی باشگاه هم تشکر می‌کنم که حمایت خوبی انجام دادند. همچنین رسانه‌ها که زحمات زیادی در طول یکسال گذشته کشیدند.

دیدگاه‌ها