کد خبر : 1414383 | 18 اردیبهشت 1396 ساعت 21:49 | 83.3K بازدید | 0 دیدگاه

درگیری و اتفاقات عجیب آگیره با هواداران پرسپولیس

سرمربی مکزیکی الوحده که از نتیجه رقم خورده به شدت عصبانی بود با شوت به سمت یگان امداد کنار زمین شعار هواداران علیه خود را برانگیخت.

درگیری و اتفاقات عجیب آگیره با هواداران پرسپولیس

 

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی الوحده که با تساوی کشاندن بازی امیدوار به تغییر نتیجه به سود تیم خود بود، در نهایت با طوفان پرسپولیسی ها شکست را پذیرا شد تا در دقایق پایانی به شدت عصبانی بازی را دنبال کند. او در یک صحنه بعد از اینکه موقعیت تیمش از دست رفت با عصبانیت توپ را به سمت یگان امداد کنار زمین شوت کرد که عصبانیت هواداران را به همراه داشت. در ادامه او به سمت فردی که ضربه توپ به او برخورد کرده بود رفت و از اینکه جو را علیه او کرده اند معترض شد. با این حال هواداران خشمگین همچنان نسبت به او اعتراض کردند و با شعارهای عجیب خشم او را به همراه داشتند تا او رفتار عجیبی را شکل دهد.


اعتراضات پیاپی به ناظر برگزاری و در ادامه اعتراض به هواداران که او را به پشت نیمکت این تیم نیز کشاند لحظات عجیبی را شکل داد تا او حتی از منطقه فنی تیمش نیز خارج شود.

 

در نهایت دامنه اعتراضات عجیب این سرمربی مکزیکی باعث شد تا داور مسابقه با قطع بازی به سمت او رفته و دستور به اخراجش از کنار زمین بدهد.

 

او در نهایت تصمیمی عجیب با طی کردن مسیر کنار زمین راهی رختکن شد و به دستور ناظر بازی برای خروج از تونل منتهی به زمین خودداری کرد تا تمام مساحت مسیر خروج را شاهد اعتراض هواداران علیه خود باشد.

دیدگاه‌ها