کد خبر : 1415096 | 21 اردیبهشت 1396 ساعت 18:10 | 30.2K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با بی تی اسپورتس

فردیناند: هیچ تیم انگلیسی در سطح رئال نیست

ریو فردیناند، مدافع سابق منچستریونایتد فاصله این تیم و دیگر تیم های انگلیسی با سطح تیمی مثل رئال مادرید را زیاد می داند.

فردیناند: هیچ تیم انگلیسی در سطح رئال نیست

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته یک بار دیگر به فینال لیگ قهرمانان راه یافت؛ در حالی که فوتبال انگلیس تنها لسترسیتی را در جمع 8 تیم پایانی این رقابت ها داشت و آخرین قهرمانی تیمی از انگلیس در لیگ قهرمانان به سال 2012 توسط چلسی بر می گردد.

 

 

1198678

 

 

فردیناند در همین رابطه گفت:« رئال برای هفتمین بار متوالی در نیمه نهایی حاضر بود و برای سومین بار در 4 سال اخیر به فینال راه یافت. اینکه رئال، بارسا، یووه و بایرن هر سال به مراحل پایانی صعود می کنند، شگفت آور نیست. آنها هر سال نقاط ضعف شان را پوشش داده و به تیمی بهتر تبدیل می شوند؛ در حالی که تیم های انگلیسی سال به سال خودشان را تکرار می کنند.

الان شرایط به گونه ای است که ستاره های برتر حاضر در فوتبال انگلیس، پیشنهاداتی جدی از رئال و بارسا دارند و بی میل به جدایی نیستند. هازارد را رئال می خواهد و کوتینیو را بارسا. معتقدم تیم های انگلیسی باید بهترین بازیکنان شان را حفظ کنند. هیچ بازیکنی دوست ندارد رئال را به مقصد تیمی انگلیسی ترک کند؛ چون استاندادهای رئال را تیمی در انگلیس ندارد و تنها چلسی کمی به سطح رئال نزدیک است.»

 

 

1114760

 

 

فردیناند افزود:« تیم‌های انگلیسی در بالاترین سطح اروپا نیستند. پول زیادی به فوتبال انگلیس تزریق می‌شود ولی به نظر می‌رسد همه تیم‌های انگلیسی در دوران گذار هستند. چلسی نزدیک‌ترین تیم انگلیسی به استاندارد اروپاست که ترکیب اصلی باثبات و خوبی دارد. به نظرم ژوزه مورینیو هنوز به دنبال ترکیب اصلی خود است و بابت بعضی از پست‌ها تردید دارد. تابستان بسیارمهمی پیش روی منچستریونایتد است.

اگر در انتهای فصل، منچستریونایتد قهرمان لیگ اروپا شود، من آن را به چهارم شدن در لیگ ترجیح می‌دهم؛ چون حداقل یک قهرمانی نیز کسب کرده‌اند. با این حال یونایتد از پیش قهرمان نیست و باید دو بازی دیگر انجام دهد.»

دیدگاه‌ها