کد خبر : 1415402 | 23 اردیبهشت 1396 ساعت 13:23 | 53.5K بازدید | 2 دیدگاه

با وجود شایعه حضور در تراکتور

کمالوند با قرارداد دوساله سرمربی نفت آبادان شد

سرمربی فصل پیش تیم گسترش فولاد تبریز که شایعاتی درباره حضورش در تراکتورسازی بود، با قراردادی دو ساله راهی نفت آبادان شد.

کمالوند با قرارداد دوساله سرمربی نفت آبادان شد

به گزارش "ورزش‌سه"، با وجود اینکه شایعات زیادی درباره حضور فراز کمالوند در تیم تراکتورسازی تبریز شنیده می شد و از این مربی به عنوان گزینه شماره یک سرخپوشان تبریزی یاد می کردند اما در نهایت او به نفت آبادان پیوست و قراردادی دو ساله را با مسئولان این باشگاه امضا کرد.


نکته جالب درباره حضور کمالوند در نفت آبادان این است که او در هر تیمی فعالیت داشته تیم طلایی پوش خوزستانی را شکست داده و یک رکورد جالب در این خصوص برجای گذاشته است. مربی جوان فوتبال ایران که با شیرین فراز کرمانشاه و تراکتورسازی به لیگ برتر صعود کرد، در لیگ برتر نیز نتایج خوبی با تیم های تراکتورسازی و گسترش فولاد گرفت و حالا به واسطه سال های متوالی حضور در مسابقات، لقب باثبات ترین مربی لیگ برتر را نیز یدک می کشد.

 


کمالوند در این سال ها معمولا تیم هایش از نظر فنی بازی های خوبی انجام دادند و این مساله او را در بین سایر تیم های لیگ برتری متمایز کرده است. او در فصل شانزدهم لیگ برتر هم توانست تیمی را که تا دو سال پیش کاندیدای سقوط به دسته اول بود، به میانه جدول بیاورد و بهترین رتبه تاریخ این باشگاه را رقم بزند.


یکی از مسائلی که درباره سرمربی جدید نفت آبادان همواره به چشم آمده، ارتباط خوب او با هواداران بوده است. کمالوند به واسطه عملکرد خوب در تراکتورسازی و گسترش فولاد در تبریز از محبوبیت خوبی برخوردار است. او در کرمانشاه نیز طرفداران زیادی داشت و حالا با حضور در یک تیم پرطرفدار دیگر پیش بینی می شود روزهای خوبی را در آبادان سپری کند.

دیدگاه‌ها