کد خبر : 1415466 | 23 اردیبهشت 1396 ساعت 16:44 | 90.5K بازدید | 0 دیدگاه

اظهارات تاج در مورد قرارداد منشا با پرسپولیس

رئیس فدراسیون فوتبال می گوید که مدیرعامل باشگاه پرسپولیس امروز نامه ای به فدراسیون در خصوص وضعیت منشا ارسال کرده، ولی با وجود اینکه این نامه بررسی خواهد شد، قانون برای همه یکسان است و همه باید به آن احترام بگذارند.

اظهارات تاج در مورد قرارداد منشا با پرسپولیس 

به گزارش "ورزش سه"، پرونده های بین المللی حل نشده ی فوتبال ایران در فیفا باعث شد تا در پنجره ی زمستانی دو تیم پر طرفدار استقلال تهران و تراکتورسازی از حضور در بازار نقل و انتقالات محروم شوند. در پی این اتفاق، فدراسیون فوتبال به ماجرا ورود کرد و قانونی وضع کرد تحت این عنوان که تیم هایی که پرونده های حل نشده در فیفا دارند، نمی توانند بازیکن خارجی جذب کنند؛ با این حال تیم پرسپولیس با گادوین منشا مهاجم نیجریه ای پیکان قرارداد امضاء کرده و همین موضوع ابهاماتی را در خصوص آینده این بازیکن و اینکه آیا با توجه به قانون ذکر شده می تواند برای سرخپوشان پایتخت بازی کند، به وجود آمده است.


رئیس فدراسیون فوتبال در مورد اینکه آیا بالاخره تیم‌های بدهکار می‌توانند بازیکن خارجی بگیرند یا خیر، گفت: « در این خصوص سازمان لیگ و کمیته تعیین وضعیت بازیکنان مصوبه‌ای دارند که تیم‌های بدهکار نمی‌توانند بازیکن خارجی جذب کنند اما امروز طاهری نامه‌ای زده و اعلام کرده منشا خارجی نیست و جای دیگری قرارداد دارد و یا قبلاً در ایران بازی می‌کرده؛ به نظر می‌رسد او استنباط دیگری از قانون دارد اما قانون برای همه یکسان است و همه باید به آن احترام بگذارند اگر روند فعلی ادامه پیدا کند شاید جلوی فعالیت تیم‌های ایرانی را بگیرند و این خوب نیست».


تاج یادآور شد:  « در هر صورت باید پرونده‌های بدهکاران را بست اما برخی می‌گویند مگر می‌شود اصلاً پرونده نداشت که ما هم در جواب می‌گوییم منظور فدراسیون فوتبال پرونده‌های حل نشده و باز است. در هر صورت نامه طاهری که اتفاقاً نامه مفصلی بوده و هست را برای کمیته تعیین وضعیت ارسال کردیم».

دیدگاه‌ها