کد خبر : 1415617 | 24 اردیبهشت 1396 ساعت 11:16 | 54.5K بازدید | 0 دیدگاه

بازگشت محسن آقای گل به سایپا

با حضور علی دایی در راس کادر فنی سایپا برای فصل آتی نیمکت این تیم با تغییرات کلی روبرو خواهد شد.

بازگشت محسن آقای گل به سایپا 

به گزارش "ورزش سه"، بعد از یک فصل پرتنش در نفت علی دایی توانست با رسیدن به قهرمانی جام حذفی وداع شیرینی با این تیم به ثبت برساند تا زمینه برای بازگشت دوباره به سایپا فراهم شود. باشگاهی که اولین قهرمانی در لیگ برتر به عنوان مربی را با آن تجربه کرد و در همین تیم از فوتبال خداحافظی کرد.


دایی که به نظر می رسد برای فصل جدید قصد دارد کادر دستیاران خود در نفت را در سایپا نیز به همراه داشته باشد با تایید سران سایپا مبنی بر بهره بردن از یکی دو چهره قدیمی باشگاه در بین دستیاران از جمله ابراهیم صادقی و سعید رجبی نیز روبرو شده که به این ترتیب می توان پیش بینی کرد کادر دستیاران او در تیم جدید تقریبا نهایی شده است.


از همین رو تنها پستی که در نیمکت سایپا در لیگ هفدهم هنوز نامشخص است به بحث سرپرستی و مدیریت فوتبال برمی گردد که در چند فصل گذشته برعهده اصغر حاجیلو قرار داشت اما با کنار رفتن فرکی و حضور دایی به نظر می رسد حاجیلو هم از ادامه همکاری با باشگاه منصرف شده است. به این ترتیب هیچ بعید نیست محسن خلیلی که در نفت با درخواست دایی نقش سرپرستی را برعهده گرفت و توانست از این تجربه موفق بیرون بیاد با کادر فنی به باشگاه سابق خود کوچ کند.


خلیلی که در سایپا سال های بسیار درخشانی را تجربه کرد و بهترین گلزن این تیم به شمار می رفت و با خود دایی توانست  قهرمانی لیگ را به دست بیاورد حالا جدی ترین گزینه برای قبول سرپرستی سایپا خواهد بود تا کادر نیمکت نارنجی پوشان تکمیل شود. اتفاقی که می تواند برای هر دو طرف مثبت ارزیابی شود چون هم خلیلی از سایپا شناخت کاملی دارد هم با خصوصیات دایی آشناست.

دیدگاه‌ها