کد خبر : 1415730 | 24 اردیبهشت 1396 ساعت 17:53 | 37.9K بازدید | 0 دیدگاه

آتش بازی جهانبخش در هفته اخر لیگ هلند

باخت آلکمار 10 نفره در روزطلایی علیرضا

ستاره ایرانی تیم آلکمار لیگ هلند را با زدن یک گل و دادن یک پاس گل به پایان رساند.

باخت آلکمار 10 نفره در روزطلایی علیرضا

به گزارش"ورزش سه"، از دقایقی پیش هفته آخر لیگ هلند با انجام دیدارهایی در شهرهای مختلف این کشور آغاز شده است. تیم الکمار که ستاره ایرانی خود را در ترکیب اصلی داشت به مصاف تیم اوترخت رفت.


تیم اوترخت که در جدول لیگ هلند در رده چهارم قرار دارد در دقیقه 32 با گل زیکوویچ از آلکمار جلو افتاد و اخراج جوناس سونسون بازیکن آلکمار همه چیز را به نفع میهمان کرد تا در دقیقه 35 با گل زکریا لابلاید اختلاف را دو برابر کند و بازی با همین نتیجه در نیمه اول به پایان برسد.


در نیمه دوم اما این آلکمار بود که هجومی بازی را شروع کرد و کرنر علیرضا جهانبخش در دقیقه 51 از سمت راست با ضربه فن ایدن مدافع جلوکشیده تبدیل به گل اول آلکمار شد تا اختلاف به یک گل کاهش یابد.

 

1199280


سه دقیقه بعد ناصر بارازیته برای اوترخت گلزنی کرد تا اختلاف دوباره به عدد دو برسد. علیرضا جهانبخش که در هفته آخر آتش بازی در زمین خانگی به راه انداخته بود، در دقیقه 69 سانتر لاوی گارسا از سمت چپ را با ضربه سر تبدیل به گل دوم تیمش کرد تا امیدها همچنان باقی بماند.


جهانبخش با این گل تعداد گلهایش در این فصل لیگ هلند را به تعداد 10 رساند، او همچنین با پاس امروزش، تعداد پاس گل هایش را به عدد 9 افزایش داد تا آمار درخشان این مهاجم ایرانی تکمیل تر شود.


آلکمار با این باخت یک پله در جدول رده بندی سقوط کرد و با رتبه ششم لیگ را به پایان رساند.

دیدگاه‌ها