کد خبر : 1415787 | 25 اردیبهشت 1396 ساعت 16:25 | 74.4K بازدید | 0 دیدگاه

با ورود موراتا، لوکاکو، مانولاس و رودریگز

چلسی و انتظار برای یک تابستان داغ

با توجه به حضور در لیگ قهرمانان، احتمالا تابستان شلوغ و پر هزینه ای در انتظار چلسی خواهد بود.

 چلسی و انتظار برای یک تابستان داغ

 

به گزارش "ورزش سه"، خداحافظی با بهترین گلزن چلسی در لیگ برتر می تواند یکی از تغییراتی باشد که قهرمان لیگ برتر قرار است در فصل جدید با آن مواجه شود.

 

آنتیونیو کونته در تابستان سال گذشته و بعد از سپری کردن تورنمنتی دشوار با تیم ملی ایتالیا در یورو 2016 به اردوی چلسی ملحق شد اما حالا و بعد از کسب قهرمانی در لیگ برتر، در موقعیت بهتری برای تشویق رومن آبراموویچ برای خرید ستارگان بزرگ و رقم زدن فصلی موفق قرار دارد.

 

 

1199360

 

 

اخبار حاکی از آن است که آبی های لندن بودجه ای 120 میلیون پوندی را برای تابستان امسال در نظر گرفته اند و همچنین قرار است تعدادی از بازیکنان قرضی نیز دوباره به استمفوردبریج بازگردند.

 

اخبار زیادی در مورد پیشنهاد 76 میلیون پوندی تیانجین از سوپرلیگ چین به دیگو کاستا به گوش می رسد و احتمالا او بالاترین دستمزد را در بین بازیکنان فوتبال جهان دریافت خواهد کرد. به جز تیانجین، چند باشگاه دیگر چینی نیز به دنبال جذب مهاجم تندخوی چلسی هستند.

 

 

1184014

 

 

پس بدین ترتیب، هدف اول آبی های لندن جذب یک یا دو مهاجم گلزن در تابستان است که اهداف اصلی آنها آلوراو موراتا، ستاره اسپانیایی رئال مادرید و رومن لوکاکو، آقای گل لیگ برتر و ستاره سابق خود چلسی و عضو فعلی اورتون است.

 

البته نباید فراموش کرد که آندره بلوتی، ستاره گلزن تورین و موسی دمبله از سلتیک نیز نام هایی هستند که در فهرست مهاجمان مدنظر چلسی به چشم می خورند.

 

1199357

 

 

همچنین تامی ابراهیم، مهاجم 19 ساله بریستول که از چلسی به این تیم ملحق شده، بعد از درخشش در این تیم به ترکیب چلسی بازخواهد گشت.

 

اگرچه میچی باتشوایی زننده گل قهرمانی چلسی در برابر وست بروم بود، اما آینده او در رختکن این تیم در هاله ای از ابهام قرار دارد و ممکن است به تیم هایی که از لیگ برتر، لیگ ایتالیا و فرانسه که خواهان او هستند ملحق شود.

 

پست دیگری که آبی های لندن به دنبال تقویت آن هستند، بال کناری است که در سیستم کونته از اهمیت فراوانی برخوردار است. با توجه به اتکای بیش از حد سرمربی ایتالیایی به درخشش ویکتور موسس و مارکوس آلونسو، آنها قصد دارند میشل آنتونینو را به خدمت بگیرند.

 

رایان برتراند، مدافع سابق چلسی نیز یکی دیگر از گزینه های نام برده برای بازگشت به ترکیب این تیم است اما به هر حال نام های زیادی برای تقویت این پست در رسانه ها مطرح شده است.

 

 

1194490

 

 

با توجه به جدایی جان تری، خروج ایوانوویچ در زمستان گذشته و مورد سوال بودن آینده کورت زوما، چلسی به شدت به دنبال تقویت خط دفاعی خود است.

 

آندریاس کریستنسن، مدافع قرضی چلسی بعد از 2 فصل حضور در گلادباخ به ترکیب تیم بازخواهد گشت و در اردوی پیش فصل چین مورد آزمایش قرار خواهد گرفت.

 

کولیبالی، مانولاس، رودریگز و لاپورته، نام های مطرح شده برای تقویت خط دفاعی چلسی هستند و هدف کونته داشتن 6 مدافع آماده است زیرا معمولا او تیمش را با 3 مدافع وسط به میدان می فرستد.

 

درون دروازه، به احتمال فراوان شاهد جدایی آسمیر بگوویچ خواهیم بود زیرا او قصد دارد در تیمی عضویت داشته باشد که سنگربان اول باشد و با حضور تیبو کورتوا این اتفاق ممکن نیست.

 

آبی های لندن در پی جذب یک هافبک میانی نیز هستند اما در این پست گزینه های زیادی وجود ندارد. باکایوکو از موناکو و کسیه از آتالانتا بازیکنانی هستند که مورد نظر کونته قرار دارند اما در حال حاضر نیز با حضور ماتیچ، کانته و فابرگاس ترافیک زیادی در این پست وجود دارد.

 

 

1199358

 

 

همچنین دغدغه بعدی چلسی، روشن شدن تکلیف بازیکنان قرضی این تیم در تابستان امسال است. برتراند ترائوره، مارکو ون خینگل، پاسالیچ و اومرو از جمله این بازیکنان هستند و کونته باید به سرعت در مورد آینده آنها تصمیم گیری کند.

 

چلسی در فصل آتی در لیگ قهرمانان حضور خواهد داشت و کونته به وضوح و بارها در هفته های اخیر اعلام کرده که برای حضوری مقتدرانه در فصل آینده، ترکیب چلسی نیاز به تقویت دارد. پس با این تفاسیر، احتمالا تابستان شلوغی در انتظار آبی های لندن خواهد بود.

 

منبع: سایت گل

ترجمه: آریا فاطمی مقدم

دیدگاه‌ها