کد خبر : 1415829 | 25 اردیبهشت 1396 ساعت 10:42 | 79K بازدید | 8 دیدگاه

نکونام، فرکی، یحیی یا ویسی؟

۴ گزینه نهایی روی میز مدیران تراکتور

در حالی که نام جواد نکونام به عنوان جدی ترین گزینه هدایت تراکتورسازی تبریز در رسانه ها مطرح شده از تبریز خبر می رسد نام ۴ گزینه نهایی روی میز مدیران باشگاه قرار گرفته است.

۴ گزینه نهایی روی میز مدیران تراکتور

به گزارش "ورزش‌سه"، پس از فصل سختی که تراکتورسازی با مشکلات فراوان پشت سر گذاشت، امیر قلعه نویی ترجیح داد در این تیم به فعالیتش ادامه دهد و جدایی این مربی پرافتخار از تراکتورسازی قطعی شد. حالا در حالی که بیشتر تیم های لیگ برتری سرمربی جدید خود را انتخاب کرده اند، باشگاه تراکتورسازی مذاکره با چند مربی را آغاز کرده اما هنوز با هیچ کدام برای قبول هدایت به توافق نرسیده است. بر این اساس علاوه بر جواد نکونام که به جمع گزینه ها پیوسته، عبدالله ویسی، یحیی گل محمدی و حسین فرکی جدی ترین گزینه های هدایت تراکتور برای لیگ هفدهم هستند.


جواد نکونام؛ در انتظار دومین اعتماد
یکی دیگر از گزینه های تراکتورسازی برای سال آینده جواد نکونام است.  کاپیتان سابق تیم ملی در تیم پاس تهران با مدیرعامل مصطفی آجورلو به فوتبال ایران معرفی شد و رابطه خوبی با او دارد. نکونام در دوران بازیگری افتخارات بزرگی را به دست آورد، تنها یک تجربه نه چندان موفق در مربیگری در کنار کارلوس کی روش دارد. نکونام چندماهی مربی تیم ملی بود اما در اقدامی عجیب توسط کی روش کنار گذاشته شد. با این وجود احتمال دارد آجورلو که اولین مدیر فوتبالی نکونام محسوب می شود، او را برای اولین بار به عنوان سرمربی روی نیمکت یک تیم لیگ برتری بنشاند. 


حسین فرکی؛ پیشینه خوب، عامل انتخاب
حسین فرکی اگرچه فصل خوبی را با سایپا سپری نکرد اما به واسطه دو قهرمانی اش با تیم های فولاد و سپاهان همچنان مربی موفقی در فوتبال ایران محسوب می شود. فرکی حالا در بین گزینه های تراکتورسازی قرار گرفته و مذاکراتی نیز با مسئولان این باشگاه انجام داده است. فرکی که در گذشته نیز نامش برای حضور در تراکتورسازی مطرح شده بود، شاید برای لیگ هفدهم روی نیمکت این تیم بنشیند.


عبدالله ویسی؛ کار کردن با جوانان را بلد است
عبدالله ویسی هم در سپاهان نتوانست روزهای خوبی را سپری کند و در نهایت به آخر فصل هم نرسید. او اگرچه قصد داشت با جوانگرایی در سپاهان نتایج خوب استقلال خوزستان را تکرار کند اما موفق نشد. حالا با توجه به اینکه تراکتور حق جذب بازیکن جدید برای فصل بعد را ندارد و مربی بعدی مجبور خواهد بود از بازیکنان جوان بیشتر استفاده کند، مطرح شدن نام عبدالله ویسی عجیب به نظر نمی رسد. ویسی نیز مذاکرات اولیه ای با تراکتوری ها انجام داده اما هنوز چیزی در این خصوص مشخص نیست.


یحیی گل‌محمدی؛ بعید است قبول کند
یحیی گل محمدی بعد از جدایی از ذوب آهن در میانه فصل راهی لیگ دسته اول شد اما بعید است لیگ هفدهم را از ابتدا روی نیمکت تیمی نباشد. گل محمدی در بین گزینه‌های چند باشگاه لیگ‌برتری برای سال بعد وجود دارد که تراکتورسازی نیز یکی از آنها است. مسئولان تراکتورسازی علاقه دارند که گل محمدی را به تبریز بیاورند اما با توجه به شرایط سخت تیم برای فصل بعد بعید است این مربی هدایت تراکتورسازی را قبول کند.


سرمربی چه زمانی انتخاب می شود؟
با توجه به اینکه اکثر تیم های لیگ برتری سرمربی جدید خود برای فصل بعد را انتخاب کرده اند، مدیران تراکتورسازی نیز باید هرچه زودتر انتخاب خود را انجام دهند. به نظر می رسد تراکتورسازی ظرف چند روز آینده سرمربی جدید خود را بشناسد تا هرچه زودتر کار خود را برای لیگ هفدهم آغاز کند.

دیدگاه‌ها