کد خبر : 1415854 | 25 اردیبهشت 1396 ساعت 12:33 | 9.6K بازدید | 0 دیدگاه

از هفته آینده فعالیت مان را آغاز می کنیم

عباسی: میثاقیان را نگه می‌داریم

مدیرعامل تیم سیاه جامگان با ابراز رضایت از روند مذاکره با سرمربی فصل گذشته این تیم گفت: همه تلاش مان را به کار می بندیم تا اکبر میثاقیان را در مشهد نگه داریم. ​​​​​​​

عباسی: میثاقیان را نگه می‌داریم 

 

به گزارش "ورزش سه"، علی عباسی در رابطه با آخرین اوضاع تیم سیاه جامگان مشهد گفت: خداراشکر در نهایت موفق شدیم با نگه داشتن تیم سیاه جامگان در لیگ برتر مردم مشهد را خوشحال کنیم، اکنون همه تلاش مان را به کار می بندیم تا بتوانیم حضور پرقدرت تری در لیگ داشته باشیم، تجربیات لازم را در این باره کسب کردیم و نمی خواهیم دست به آزمون و خطا بزنیم. 

 

مدیرعامل مشهدی ها ادامه داد: در حال حاضر جو انتخابات تمام کشور را فرا گرفته است اما انشالله پس از آن، چند فعالیت خود را به طور رسمی آغاز خواهیم کرد، در رابطه با مسائل مالی نیز فکرهایی کرده ایم تا بتوانیم مشکلات زیادی از تیم را حل کنیم. 

 

عباسی در رابطه با ادامه حضور میثاقیان در تیم سیاه جامگان گفت: با اکبر میثاقیان جلسه اولیه را برگزار کردیم، جلسه خوبی بود و توانستیم به نتایج مثبتی برسیم، به امید خدا در هفته آینده جلسه نهایی را برگزار می کنیم و مردم مشهد مطمئن باشند میثاقیان را هرطور که شده در تیم نگه می داریم.

دیدگاه‌ها