کد خبر : 1415889 | 25 اردیبهشت 1396 ساعت 15:15 | 182.9K بازدید | 8 دیدگاه

باس دوست؛ لواندوفسکی و دیگران

یک معجزه، مانع رسیدن مسی به چهارمین کفش طلا

لیونل مسی بی تاب رسیدن به چهارمین کفش طلای خود و برابری با رکورد رونالدو است. او می توانست شب گذشته کار را تمام کند اما در گلزنی به لاس پالماس ناکام ماند.

یک معجزه، مانع رسیدن مسی به چهارمین کفش طلا

به گزارش "ورزش سه"، در حال حاضر تنها یک معجزه از سوی باس دوست و لواندوفسکی باعث خواهد شد تا لیونل مسی امسال نتواند فاتح کفش طلای اروپا شود. 

مسی شب گذشته در گران کاناریا موفق به گلزنی نشد تا این ورزشگاه تنها ورزشگاهی(در لالیگا) باشد که در این فصل او در آن گلی به ثمر نرسانده باشد.

 

 

1199453

 

 

البته بارسا با درخشش نیمار و سوارز 4-1 بر لاس پالماس غلبه کرد تا عدم گلزنی مسی به چشم نیاید. فوق ستاره آرژانتینی به فاصله یک هفته مانده تا پایان فصل با 35 گل زده آقای گل لالیگا و در صدر جدول کفش طلای اروپا قرار دارد.

نزدیک ترین تعقیب کننده او باس دوست هلندی است که در دو هفته اخیر موفق به گلزنی برای اسپورتینگ لیسبون نشده و روی عدد 31 باقی ماند.

 

 

1031872

 

 

لواندوفسکی و اوبامیانگ از بایرن و دورتموند نیز 30 و 29 گله هستند و در هفته پایانی باید به مصاف فرایبورگ و وردبرمن بروند. باس دوست نیز یک بازی دیگر فرصت برای گلزنی دارد اما تنها به شرطی قادر به کنار زدن مسی خواهد بود که فوق ستاره بارسا مقابل ایبار گلزنی نکند و او بتواند 5 گل به ثمر برساند.

لواندوفسکی هم باید 6 گل به فرایبورگ بزند که تقریبا امری غیرممکن است. به این ترتیب مسی توان مسی را از حالا برنده کفش طلای چهارمش دانست.

مسی در این صورت با رکورد 4 کفش طلای رونالدو برابری خواهد کرد.

دیدگاه‌ها