کد خبر : 1416057 | 26 اردیبهشت 1396 ساعت 11:23 | 42.7K بازدید | 0 دیدگاه

چرا رئال شانس بیشتری از بارسا دارد؟

رئال مادرید ساخت زیدان؛ حریص و بی رحم

رئال مادرید این فصل به کرات نشان داد که برای پیروز شدن لزوما نباید در بهترین شرایط ممکن قرار داشه باشید.​​​​​​​

رئال مادرید ساخت زیدان؛ حریص و بی رحم

 

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید کاری را در برابر سویا انجام داد که ملزم به انجام دادن آن بود. آنها موفق شدند با ارائه نمایشی بی رحم با 4 گل شاگردان سامپائولی را مغلوب کنند و به نظر می رسد چنین عملکردی برای فتح رقابت های لالیگا کافی باشد.

 

کهکشانی ها در این دیدار بیش از آنکه نمایش بسیار خوبی داشته باشند، در مقابل دروازه حریف بسیار خوب عمل کردند و به نظر می رسد به همین دلیل آنها می توانند این فصل بعد از سالها لالیگا را فتح کنند.

 

 

1199349

 

 

اما از سوی دیگر تیم لوییس انریکه نیز موفق شد با 4 گل و با هت تریک نیمار لاس پالماس را مغلوب کرده تا همچنان به روز پایانی امیدوار باشد. بارسای فصل جاری هم بیشتر از رئال موفق به گلزنی شده و هم کمتر گل خورده است اما این بی رحمی کهکشانی هاست که آنها را در موقعیت بهتری برای فتح لالیگا قرار داده است.

 

دیدار برابر سویا در برنابئو نمایشی فوق العاده و نشانگر تفکر رئال در فصل جاری بود. بازیخوانی سریع و هوش بالای ناچو باعث شد تا قوهای سپید در همان دقایق ابتدایی از حریف قدرتمند خود پیش افتند.

 

دقایقی بعد و روی حرکت یووتیچ، سویا می توانست بازی را به تساوی بکشاند اما کیلور ناواس مانع آن شد و لحظاتی بعد و روی حرکت دیدنی خامس رودریگز، کریستیانو رونالدو روی ریباند توانست اختلاف را 2 برابر کند.

 

 

1199584

 

 

این ضربه، گل شماره 400 کریستیانو رونالدو در لباس رئال مادرید و البته شاید یکی از مهم ترین و سرنوشت ساز ترین آنها بود. در ادامه باز هم یووتیچ موقعیت هایی برای گلزنی داشت اما ابتدا ضربه او به دیرک برخورد کرد و در لحظات پایانی نیمه اول، مهاجم سابق اینتر میلان یک بار دیگر مغلوب کیلور ناواس شد.

 

علیرغم خلق موقعیت های فراوان، شاید برای خود خورخه سامپائولی نیز تعجب برانگیز بود که چرا سویا در نیمه اول موفق به زدن گل نشده اما تنها 4 دقیقه بعد از شروع نیمه دوم، این بار ضربه یووتیچ به تور دروازه قوهای سپید نشست و اختلاف در برنابئو به حداقل رسید.

 

اما هنگامی که بارسلونا در حال راه انداختن جشنواره گل در برابر لاس پالماس نگون بخت، شوت فوق العاده رونالدو اختلاف را به 2 گل رساند و در دقایق پایانی نیز تیزهوشی تونی کروس و ضربه فنی او رقم زننده گل چهارم برای لوس بلانکوس شد.

 

 

1199587

 

 

اگرچه با این نتایج هم بارسلونا همچنان صدرنشین است، اما کهکشانی ها با کسب  امتیاز از 2 بازی آتی خود نیز قهرمان خواهند شد.

 

شاگردان انریکه به لطف پیروزی دراماتیک و به یادماندنی دیدار برگشت در ال کلاسیکو که با درخشش فوق العاده مسی همراه بود، در بازی های رودررو شرایط بهتری نسبت به رقیب دیرینه دارند.

 

اما شاید کسب 4 امتیاز از 2 بازی خارج از خانه مقابل سلتاویگو و مالاگا برای رئال خیلی هم دشوار نباشد و آنها بتوانند برای اولین بار بعد از سال 2012 و فتح لالیگای رکوردها با مورینیو، دوباره فاتح اسپانیا شوند.

 

 

1199367

 

 

با بررسی رقابت های این هفته دوباره این فرضیه تقویت می شود که بارسلونا برای پیروز شدن و کسب 3 امتیاز لزوما باید نمایش بسیار خوبی از خود ارائه دهد اما رئال مادرید با بی رحمی منحصر به فرد خود می تواند علیرغم عدم درخشش در بعضی از دقایق بسیاری از بازی ها، باز هم بر حریف خود غلبه کرده و 3 امتیاز را از آن خود کند.

 

در بازی های این هفته هیچ اتفاق جدیدی رخ نداد زیرا در گذشته نیز بارها ثابت شده که رئال مادرید این قدرت و توانایی را دارد که حتی در مقاطعی که کیفیت خیلی بالایی ارائه نمی دهد هم پیروز رقابت شود و با بررسی دیدار برابر سویا و موقعیت های فراوانی که تیم سامپائولی از دست داد می توان این فرضیه را تقویت کرد.

 

 

1199585

 

 

کهکشانی ها در مسیر فتح دوازدهمین لیگ قهرمانان قرار دارند. آنها هفته گذشته موفق شدند با ارائه یک نمایش تاثیرگذار دیگر در ویسنته کالدرون، از سد اتلتیکو مادرید گذشته و به فینال کاردیف برسند تا حریف یوونتوس شوند.

 

همچنین کسب 4 امتیاز از 2 بازی بعدی لالیگا به بارسا نشان خواهد داد که برای فتح لالیگا لزوما همیشه نباید بهترین بازی را به نمایش بگذاریم، بلکه باید برای قهرمانی ها حریص و بی رحم بود.

 

منبع: وبسایت گل

ترجمه: آریا فاطمی مقدم

دیدگاه‌ها