کد خبر : 1416100 | 26 اردیبهشت 1396 ساعت 15:33 | 24.3K بازدید | 0 دیدگاه

بعد از جلسه مالکین با شرکت نفت

نفت تهران و احتمال حضور سریع در بازار نقل و انتقالات

در شرایطی که نفت تهران به عنوان یکی از تیم های بلاتکلیف لیگ شناخته می شود، جلسه اخیر مدیران این باشگاه با شرکت نفت، دریچه تازه‌ای را برای ادامه فعالیت نفت با مالکان فعلی باز کرده است.

نفت تهران و احتمال حضور سریع در بازار نقل و انتقالات

به گزارش "ورزش سه"، آنچه که علت اصلی توقف فعالیت‌های اقتصادی و سپس عدم واریز وجه بازیکنان نفت از سوی مالکان فعلی اعلام شده، مساله بلاتکلیفی در موضوع مالکیت است. آنها می گویند وزارتخانه به عنوان مالک قبلی تیم شرایط خود را پس از واگذاری تغییر داده و همچنین امتیاز باشگاه به طور کامل منتقل نشده تا این مساله مانع از ادامه هزینه کرد برای تیم بشود. 


آنها همچنین به بدهی مالیاتی نفت در سال‌های گذشته اشاره می‌کنند که این مساله باعث اخلال در فعالیت‌های مالی آنها شده است. ضمن اینکه باشگاه نفت تا قبل از این اتفاقات 40درصد پرداختی به بازیکنان داشته که در کلیت لیگ برتر یک عدد معدل به حساب می‌آید اما در طرف مقابل کادرفنی و بازیکنان از بی‌توجهی کامل مالکان به اداره تیم در نیم فصل دوم گلایه شدیدی دارند و همین مساله باعث مصاحبه‌های مکرر آنها شده است.


در شرایطی که گفته می‌شد مالکین فعلی به دنبال یک مشتری برای پایان فعالیت‌ها و واگذاری هستند، جلسه مدیران این تیم و شرکت نفت احتمالا به ادامه فعالیت آنها خواهد انجامید. ضمن اینکه احتمالا با انتخاب یک مربی مشهور بخشی از حاشیه‌های اطراف این تیم نیز از بین خواهد رفت. البته همه این اتفاقات در شرایطی به وقوع خواهد پیوست که بین طرفین مشکل مالی فعلی از میان برداشته شود.


نفت تهران نماینده ایران در آسیاست و برای فصل آینده باید تدارک ویژه‌ای ببنید اگرچه یک تیم سقوط کرده و یک تیم دیگر امیدوارند این اتفاق نیفتد تا جای این تیم را در آسیا و البته لیگ بگیرند.

دیدگاه‌ها