کد خبر : 1416112 | 26 اردیبهشت 1396 ساعت 15:47 | 178.7K بازدید | 0 دیدگاه

دشواری پیش‌بینی مسیر ستاره‌ها؛

5 معمای فصل نقل و انتقالات لیگ برتر

انتخاب ستاره های فوتبال ایران برای لیگ هفدهم تبدیل به معمایی برای هواداران فوتبال شده است.

5 معمای فصل نقل و انتقالات لیگ برتر

به گزارش "ورزش سه"، فصل نقل و انتقالات فوتبال ایران هنوز به صورت رسمی آغاز نشده اما شایعات و البته گمانه زنی های زیادی پیرامون تعدادی از مربیان و بازیکنان لیگ برتری در هفته های گذشته به گوش می رسد. در این میان چهره های زیادی حضور دارند که انتخاب آنها برای فصل آینده از معماهای لیگ برتر محسوب می شود.

 

1-سروش رفیعی؛ پرسپولیس یا اروپا؟


هافبک شماره 7 پرسپولیس در نیم فصل به جمع قرمزها اضافه شد و در جمع شاگردان برانکو عملکرد خوبی داشت. رفیعی هر چند در پرسپولیس شرایط خوبی دارد و یکی از چهره های محبوب و اصلی ترکیب برانکو به شمار می رود اما از جمله بازیکنانی است که احتمال دارد در هفته های آینده برای ادامه ی مسیر فوتبالی خود راهی اروپا شود. رفیعی با پرسپولیس قراردادی به مدت یک فصل و نیم امضا کرد اما قرارداد او در ابتدای فصل بندی دارد که این بازیکن در صورت داشتن پیشنهاد اروپایی می تواند از جمع قرمزها جدا شود. آینده ی این بازیکن بعد از پایان بازی پرسپولیس با لخویا مشخص خواهد شد و سروش رفیعی درباره ادامه ی فوتبال خود تصمیم خواهد گرفت.

 

1198262

 

2-کاوه رضایی؛ تمدید قرارداد با استقلال؟


قرارداد مهاجم تاثیر گذار استقلال بعد از دیدار با العین به پایان می رسد و او بازیکن آزاد می شود. رضایی اما در لیست بازیکنان مورد علاقه ی منصوریان برای لیگ هفدهم حضور دارد و سرمربی استقلال بارها در صحبتهای خود ابراز امیدواری کرده تا رضایی فصل آینده نیز پیراهن استقلال را بر تن کند.


رضایی اما مشکلاتی با مدیران استقلال دارد؛ مهاجم آبی ها در نیم فصل دوم بر سر رقم دریافتی و البته بندهای قرارداد خود مشکلاتی را با مدیران این باشگاه داشت تا وضعیت کاوه در استقلال نامشخص باشد. این بازیکن مذاکرات خود با استقلالی ها را به پایان فصل منتقل کرده و هواداران این باشگاه امیدوار هستند تا در نبود یک پیشنهاد خارجی مناسب، مدیران استقلال رضایت او را برای حضور در این تیم جلب کنند.

 

1196859

 

3-جواد نکونام؛ یک امضا تا شروع فصل جدید


بازیکن و کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال که تجربه ی حضور در نیمکت تیم ملی را در کارنامه ی خود دارد، گزینه ی اول نیمکت تراکتورسازی برای لیگ هفدهم است. نکونام در روزهای گذشته به توافقات اولیه با این باشگاه پرطرفدار دست پیدا کرده و تنها یک امضا تا شروع دوران سرمربی گری خود فاصله دارد.
نکونام در اولین تجربه ی مربی گری خود در لیگ برتر باید سکاندار تراکتوری شود که مشکلات زیادی دارد. این باشگاه اجازه ی حضور در فصل نقل و انتقالات را ندارد و بازیکنان زیادی در رختکن این تیم حضور ندارند تا حضور نکونام در تبریز یکی از معاماهای فصل نقل و انتقالات و البته لیگ هفدهم باشد.

 

 

4-رامین رضاییان؛ از لیگ هلند تا شاگردی منصوریان


شایعات زیادی این روزها پیرامون رامین رضاییان شنیده می شود. این بازیکن که در اواسط فصل از پرسپولیس جدا شد، به اردوی تیم ملی دعوت شده و تمرینات خود را زیر نظر کادر کی روش سپری می کند تا همچنان یکی از سوژه های جذاب نقل و انتقالات باشد. حضور در لیگ هلند یا بلژیک پیشنهادهایی است که در هفته های گذشته پیرامون ستاره ی سابق قرمزها شنیده می شد. همچنین تماس منصوریان، پیشنهاد دایی و البته علاقه ی کرانچار به این بازیکن باعث شده تا رضاییان تبدیل به یکی از داغ ترین و جذاب ترین سوژه های نقل و انتقالات شود. تصمیم رضاییان و تیم آینده ی او می تواند یکی از معماهای جالب فصل تابستان باشد.

 

 

5-سجاد شهباززاده؛ شماره 10 به استقلال باز می گردد؟


مهاجم گلزن استقلال در لیگ های چهاردهم و پانزدهم در نیم فصل لیگ برتر در لیست منصوریان برای حضور در استقلال قرار داشت. شهباززاده اما به دلیل مشکلات آبی پوشان نتوانست راهی استقلال شود تا فوتبال خود را در نیم فصل دوم با قهرمانی در نفت تهران به پایان برساند. شهباززاده از جمله بازیکنانی است که قرارداد او در پایان فصل به اتمام می رسد تا دوباره در آستانه ی بازگشت به استقلال قرار بگیرد. حضور در استقلال هر چند گزینه ی اول شهباززاده است اما این بازیکن پیشنهاد های دیگری نیز در دست دارد که حضور در سپاهان به دلیل مصدومیت حسن زاده و البته شاگردی دوباره دایی در سایپا از جمله ی این پیشنهادات است. شهباززاده اما هنوز تصمیم نهایی خود را اعلام نکرده و منتظر پایان لیگ برای استقلال و مذاکره با مدیران این باشگاه و منصوریان است.

 

دیدگاه‌ها