کد خبر : 1416113 | 26 اردیبهشت 1396 ساعت 15:52 | 22.4K بازدید | 0 دیدگاه

شیرزادی: خداحافظ استقلال خوزستان!

پیمان شیرزادی می گوید که در صورت ادامه این وضعیت قطعا در استقلال خوزستان نخواهد ماند و پس از روشن شدن وضعیتش برای فصل بعد تصمیم می گیرد.

 شیرزادی: خداحافظ استقلال خوزستان!

پیمان شیرزادی مدافع چپ تیم استقلال خوزستان در گفت و گو با "ورزش سه"، درباره شرایط تیمی و اعتصاب بازیکنان گفت: فایده ندارد که آنها حرفی بزنند و هر روز قول جدیدی بدهند و آن عملی نشود.دیگر از این وضعیت خسته شده ایم، بس است دروغ. تاکنون تنها به خاطر آقای پورموسوی مانده ایم و بازی کرده ایم.تمام بازیکنان در استراحت هستند و ما در حال تمرین هستیم و پولمان که حقمان است را نمی دهند.

 

مدافع چپ آبی های خوزستانی در ادامه درباره پیشنهادهایش افزود: چند پیشنهاد دارم اما تصمیمی برای فصل بعد نگرفته ام، نیاز به یک استراحت دارم و منتظرم تا تکلیفمان روشن شود و سپس تصمیم بگیرم. اما با ادامه این اوضاع قطعا باید بگویم خداحافظ استقلال خوزستان! جا دارد از تمام هواداران و مردم شهر اهواز که دو سال به من لطف داشتند تشکر کنم.

 

وی در انتها درباره اعتصابشان گفت: این یک تصمیم گروهی بوده است، دیگر فایده ندارد و تا زمانی که پول ندهند هیچ یک بازیکنان تمرین نمی کند، فکر می کنم اگر بدون تمرین به مصاف الهلال برویم اتفاقات خوبی در انتظارمان نباشد و چه بهتر که مسئولین هرچه زودتر به فکر این تیم باشند اگر برایشان مهم است.

دیدگاه‌ها