کد خبر : 1416214 | 26 اردیبهشت 1396 ساعت 21:00 | 14.2K بازدید | 0 دیدگاه

آلگری: نباید اشتباهات دیدار با رم را تکرار کنیم

ماکسی آلگری، سرمربی ایتالیایی یوونتوس در مورد دیدار فردا شب تیمش در فینال کوپا برابر لاتزیو صحبت کرد.​​​​​​​

آلگری: نباید اشتباهات دیدار با رم را تکرار کنیم


به گزارش "ورزش سه"، بیانکونری ها اگر سودای کسب 3 گانه در سر دارند، باید در اولین مرحله فردا شب با غلبه بر بیانکو چلسی ها فاتح جام حذفی ایتالیا شوند.

 

آلگری گفت: "حالا به دیدار فینال رسیده ایم و بعد از بازی برابر رم دیگر هیچ دلیلی برای باختن وجود ندارد. ما باید برابر لاتزیویی بازی کنیم که فصل فوق العاده ای را سپری کرده است.

 

امشب شرایط مانزوکیچ و دیبالا را بررسی خواهم کرد و در مورد ترکیب نهایی تصمیم خواهم گرفت اما هر 11 بازیکنی که به میدان می روند باید بهترین عملکرد خود را نشان دهند.

 

 

1190934

 

 

بعد از دیدار مقابل موناکو دیبالا دچار مشکل عضلانی شده و من باید از سلامت او اطمینان پیدا کنم. در دیدار برابر موناکو با 4 دفاع بازی کردیم و من باید در مورد بازی کردن بارزالی یا دنی آلوس تصمیم گیری کنم اما به هر حال ما باید تمرکز خود را حفظ کنیم زیرا مهم نیست چه کسی به میدان می رود.

 

من باید اشتباهات دیدار برابر رم را مقابل لاتزیو هم تکرار کنیم زیرا لاتزیو ترکیب بسیار قدرتمندی دارد. فردا آغاز یک نیم فصل 20 روزه است. اگر بتوانیم سری آ را با 91 امتیاز تمام کنیم، علیرغم نزدیک بودن رم و ناپولی فصل فوق العاده ای را سپری کرده ایم."

دیدگاه‌ها