کد خبر : 1416270 | 27 اردیبهشت 1396 ساعت 10:35 | 19.4K بازدید | 0 دیدگاه

امیدواری به رابطه برادرانه سرمربی با هافبک عراقی

فراز حریف کرار جاسم می‌شود؟

تنها مساله ای که ما را امیدوار می کند تا کرار جاسم در لیگ هفدهم دست از حاشیه سازی بردارد، رابطه نزدیک او با فراز کمالوند است.

فراز حریف کرار جاسم می‌شود؟

به گزارش "ورزش‌سه"، کرار جاسم در سال های گذشته در فوتبال ایران به بازیکنی معروف شده که خلق و خوی تندی دارد و برای تیم هایش حاشیه سازی می کند. این هافبک عراقی در سال گذشته اگرچه نسبت به قبل بسیار کمتر رفتارهای عجیب از خود نشان داد اما یکی دو بار در زمین مسابقه مسائلی را به وجود آورد. حالا کرار جاسم با جدایی از تراکتورسازی به صنعت نفت پیوسته و در حالی که خیلی ها نگران اتفاقات قبلی درباره کرار جاسم هستند، امید است که به واسطه سرمربیگری فراز کمالوند در نفت آبادان او دست از حاشیه سازی بردارد.


کرار جاسم اولین بار توسط فراز کمالوند به فوتبال ایران معرفی شد و پیراهن تراکتورسازی را پوشید. داستان حضور او در ایران جالب است. در دورانی که کمالوند برای تراکتورسازی دنبال یک مدافع چپ می گشته، یکی از دوستان او فیلم بازی دو تیم عراقی را به او داد و در اواخر نیمه دوم کرار جاسم در آن مسابقه وارد زمین شد. کرار در همان چند دقیقه عملکردی فوق العاده داشت و چشم کمالوند او را گرفت. همین شد که سرمربی سابق تراکتور قید جذب مدافع را زد و کرار جاسم را به ایران آورد. از همان زمان رابطه کرار جاسم و فراز کمالوند نزدیک و نزدیک تر شد و در یکی دو سال گذشته کار به جایی رسیده که آنها یکدیگر را برادر و یا پدر و پسر می خوانند.


حالا کرار جاسم بعد از حدود 8 سال بار دیگر شاگرد فراز کمالوند شده و این امید وجود دارد که به واسطه این رابطه نزدیک هافبک عراقی یکی از آرام ترین فصل های فوتبالی اش را سپری کند. هافبک عراقی در مصاحبه های قبلی خود بارها از کمالوند به نیکی یاد کرده و همیشه گفته که فراز را مانند برادرش دوست دارد. او در همه این سالها آرام ترین دوران فوتبالش را در تیم تحت کمالوند (تراکتورسازی) سپری کرد و حالا احتمال اینکه آن دوران در آبادان هم تکرار شود، زیاد است.

دیدگاه‌ها