کد خبر : 1416319 | 27 اردیبهشت 1396 ساعت 14:20 | 20.8K بازدید | 0 دیدگاه

ناچوی محروم در فهرست رئال مادرید مقابل سلتا!

زیدان اسامی 20 بازیکن را برای بازی حساس امشب مقابل سلتا اعلام کرد که در این فهرست نام ناچو هم به چشم می خورد.

ناچوی محروم در فهرست رئال مادرید مقابل سلتا!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید امشب در دیداری بسیار حساس که پیروزی در آن به معنای پیمودن بیش از نیمی از راه قهرمانی است، به مصاف سلتا خواهد رفت. این یک بازی عقب افتاده از زمستان گذشته است که به دلیل شرایط جوی نامناسب شهر ویگو به تعویق افتاد. رئال از این بازی و بازی بعدی برابر مالاگا به 4 امتیاز برای قهرمانی در لالیگا نیاز دارد.

 

 

1190453

 

 

در فهرست زیدان نام دو بازیکن به چشم نمی خورد: خامس و په په. هرچند علت غیبت این دو بازیکن مصدومیت عنوان شده؛ اما بسیاری دلیل غیبت آنها را تمام شدن کارشان با منچستریونایتد و اینتر می دانند و اینکه از هراس مصدومیت و رد شدن در تست پزشکی باشگاه فصل بعدشان، دیگر برای رئال به میدان نخواهند رفت.

 

جالب اینکه زیدان در فهرست تیمش نام ناچو را نیز گنجانده است. مدافع همه کاره رئال در بازی با سویا کارت زرد پنجم خود را گرفت و از بازی امشب محروم شد.

فرجام خواهی رئال برای او نیز رد شد اما رئال یک درخواست فرجام دیگر نیز ارائه داده که تا ساعاتی دیگر نتیجه اش مشخص خواهد شد. به همین دلیل زیدان از ناچو نیز برای بازی با سلتا دعوت به عمل آورده است. دیگر غایبان مهم رئال برای این بازی، گرت بیل و کارواخال هستند که تنها شانس بازی در فینال لیگ قهرمانان را در صورت بهبودی مصدومیت شان خواهند داشت.

دیدگاه‌ها