کد خبر : 1416348 | 27 اردیبهشت 1396 ساعت 15:38 | 15.2K بازدید | 0 دیدگاه

تصمیمی برای خداحافظی از فوتبال ندارم؛

مبعلی: بدون جراحی به فوتبال برمی‌گردم

ایمان مبعلی می گوید که مشکلش آنطور که که در برخی خبرها به آن پرداخته شد نیست و بدون انجام عمل جراحی و با انجام فیزیوتراپی می تواند فوتبالش را از سر گیرد.

مبعلی: بدون جراحی به فوتبال برمی‌گردم

به گزارش "ورزش سه"، ایمان مبعلی هافبک توانمند و خلاق تیم نفت تهران که موفق شد با این تیم برای اولین بار به قهرمانی جام حذفی نیز دست یابد، در گفتگو با "ایران ورزشی" در مورد مصدومیتی که باعث عدم حضور او در فنیال جام حذفی شد، فصل آینده و سایر مسائل گفتگو کرده است.


•  اوضاع چطور است؟ شرایط آسیب‌دیدگی‌تان به چه صورت است؟
 خدا را شکر همه چیز خوب است و دارم فیزیوتراپی می‌کنم. من در تمرینات بودم که ناگهان زانویم پیچ خورد و احساس درد کردم. بعد از آن قرار بود صبر کنم تا ببینم وضعیتم به چه صورت می‌شود. الان طبق نظر دکتر محمدی می‌توانم از چند هفته دیگر تمریناتم را شروع کنم.


•  اما گفته می‌شد شما حداقل 6 ماه نمی‌توانید بازی کنید!
 نه، اصلا به این صورت نیست. الان خیلی از بازیکنان هستند که با رباط کاملا پاره شده بازی می‌کنند اما رباط من فقط آسیب دیده. زمانی که زانویم آسیب دید، خودم هم فکر می‌کردم رباطم کامل پاره شده اما عکس و MRI نشان داد که فقط آسیب دیده و با فیزیوتراپی می‌توانم به زودی برگردم. جالب است که در مدتی که مصدومیت برایم به وجود آمده خبرهای جدید و عجیبی شنیدم؛ اینکه برای مدتی طولانی نمی‌توانم بازی کنم و قرار است خداحافظی کنم. در صورتی که اینطور نیست و فعلا تصمیمی برای خداحافظی ندارم.


•  یعنی نیازی به جراحی نیست؟
 نه، دکتر محمدی به من گفت که نیازی به جراحی ندارم. من چند روز فیزیوتراپی داشتم و یکی، دو روز است که تمریناتم را شروع کرده‌ام.


•  کجا تمرین می‌کنی؟
 در کلینیک دکتر نوروزی. به خاطر اینکه دکتر نوروزی ایران نیست، تمام کارهایم زیر نظر خانم محمدی انجام می‌شود.


•  یعنی به زودی برمی‌گردی؟
 بله، اگر خدا بخواهد چند هفته دیگر می‌توانم به شرایط ایده‌آل برسم.


•  انگار این بدشانسی بابت این بود که جام حذفی را از دست بدهی؟
 واقعا بدشانسی بزرگی بود چون خیلی دوست داشتم در این بازی باشم. به هر حال از اینکه تیم قهرمان شد خیلی خوشحالم. در این بازی شانس 2 تیم کاملا برابر بود و با توجه به اینکه بازی در زمین بی‌طرف و گرما برگزار می‌شد هر 2 تیم تلاش زیادی برای قهرمانی کردند. البته ما خوش‌شانس بودیم که قهرمان شدیم چون در این مدت مشکلات زیادی داشتیم که روی تیم خیلی تاثیر داشت اما به هر حال خیلی خوشحالم قهرمان شدیم. این کمترین حق نفت تهران در این فصل بود و البته اولین قهرمانی من در جام حذفی.


•  پس مشکلات مالی نفت تهران هم حل نشد...
 نه، ما از اول مشکل داشتیم و هیچ رسیدگی نشد. در این مدت واقعا اذیت شدیم.


•  همین مساله هم باعث شد علی دایی خیلی زود تصمیم به رفتن از نفت تهران بگیرد. گفته می‌شود شما هم در فهرست علی دایی برای حضور در سایپا هستید؟
 تا الان هیچ صحبتی با من نشده و چیزی در این مورد نمی‌دانم.


•  کلا پیشنهادی به شما رسیده؟
 نه، هنوز هیچ تیمی به صورت جدی با من مذاکره نکرده.


•  ممکن است در نفت تهران بمانی؟
 بستگی دارد. اگر شرایط مهیا و مشکلات حل شود، احتمال دارد بمانم چون به هر حال تیم آسیایی است و دوست دارم در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته باشم.


•  انگار دلت برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا تنگ شده...
 بله، من 3 دوره در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشتم که بازی در این رقابت‌ها را خیلی دوست دارم چون کیفیت همه چیز بالا است. از توپ گرفته تا زمین بازی و حتی تصویر تلویزیونی. من نمی‌دانم واقعا چه زمانی قرار است کیفیت زمین‌های ایران درست شود. البته الان به نسبت قبل همه چیز بهتر است و تیم‌ها تقریبا یک زمین اختصاصی دارند اما اگر کیفیت این زمین‌ها خوب بود، زانوی من به این صورت آسیب نمی‌دید. من در زمین داشتم تمرین می‌کردم که پایم در گل گیر کرد و زانویم پیچید. اگر زمین گل نبود و کیفیت لازم را داشت این اتفاق نمی‌افتاد. در ایران برای خیلی از بازیکنان، مشکلات زمین باعث ایجاد آسیب‌دیدگی شده که امیدوارم فکری اساسی به حال زمین‌ها شود تا دیگر شاهد چنین اتفاقات تلخی در فوتبال‌مان نباشیم.

دیدگاه‌ها