کد خبر : 1416401 | 27 اردیبهشت 1396 ساعت 19:30 | 39.4K بازدید | 0 دیدگاه

رکورد ضعیف پرسپولیس بی تماشاگر

بدون تماشاگر شدن بازی پرسپولیس و لخویا، شاید بزرگترین چالش تیم برانکو در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان باشد.

رکورد ضعیف پرسپولیس بی تماشاگر

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در آزادی، میزبان تیمی است که قدرت اول فوتبال قطر محسوب می‌شود و بدون حضور تماشاگرانش، با دست خالی روبروی آن‌ها قرار خواهد گرفت. نتایج پرسپولیس در بازی‌های بدون تماشاگر سال‌های اخیر، نشان می‌دهد آن‌ها چقدر به هواداران‌شان وابسته هستند.

 

پرسپولیس در 5 فصل اخیر لیگ برتر، 4 بار بدون تماشاگران از حریفانش میزبانی کرده که حاصل آن دو برد دشوار مقابل تیم‌های انتهای جدولی، و دو شکست خانگی بوده است. پرسپولیس فصل پیش، بدون تماشاگرانش میزبان سیاه جامگان بود. تیمی که همیشه خوب به پرسپولیس می‌بازد اما این بار به سختی، توانست 3-2 حریفش را شکست دهد. لیگ چهاردهم پرسپولیس بدون تماشاگر در خانه 2-1 به فولاد باخت. لیگ دوازدهم با ضربه آزاد مهدوی‌کیا آلومینیوم آخر جدولی را برد و در همان فصل، 3-2 به فجرسپاسی یاوری باخت.

 

بازی با سیاه جامگان، فولاد، آلومینیوم و فجرسپاسی قابل قیاس با بازی سخت پرسپولیس با لخویا نیست. پرسپولیسی که بدون تماشاگرانش از پس رقبای داخلی هم برنمی‌آید، حالا باید روبروی تیمی قرار بگیرد که رویای حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا را دارد. شاید حالا بیشتر از همه، تماشاگران پرسپولیس حسرت سنگ‌ها و لیزرهایی که بی‌دلیل وارد زمین مسابقه شدند را بخورند.

دیدگاه‌ها