کد خبر : 1416406 | 27 اردیبهشت 1396 ساعت 19:43 | 16.5K بازدید | 0 دیدگاه

آقاخان: از مربیان پیکان ناراحت بودم ولی ...

مرتضی آقاخان با جدایی گادوین منشا این شانس را دارد تا جانشین او در ترکیب پیکان بشود. البته اگر در جمع شاگردان جلالی باقی بماند.

آقاخان: از مربیان پیکان ناراحت بودم ولی ...

به گزارش "ورزش سه"، مرتضی آقاخان درباره ماندن یا رفتنش از پیکان اینطور توضیح می‌دهد: باید بگویم که پیکان را به نوعی خانه خودم حساب می کنم چون 5 سال در این تیم حضور داشتم و خاطرات خوبی در این تیم برایم رقم خورده و در کنارش خاطرات بدی هم برای ایجاد شده است.  هر کسی دوست دارد در خانه خودش بماند و پیشرفت کند اما به شرط آنکه آن خانه شرایط لازم برای پیشرفت را برایش فراهم کند. مطمئنا یکی از گزینه های اصلی برای پیشرفتم در فوتبال خانه خودم پیکان است.

 


وی افزود: البته باید جلسه ای برگزار شود و شرایط را بررسی کنم تا ببینم می تواند به پیشرفت فوتبالم کمک کند و من را در مسیری که به آن فکر می کنم و هدف هایم است برساند مطمئنا روی تیم خودم فکر می کنم. شرایط آنطوری که دوست دارم باشد در پیکان می مانم اما اگر شرایط به نحوی نباشد که به اهدافم نزدیک شوم به گزینه های دیگر فکر خواهم کرد و تیمی را انتخاب می کنم که من را در مسیر اهداف قرار دهد. در حال حاضر مشغول تمرینات اختصاصی هستم و تا هفته آینده تصمیم قطعی‌ام را برای آنکه به کجا بروم می‌گیرم.

 


او در پاسخ به سوالی که مجید جلالی در مصاحبه‌اش اعلام کرده تصمیم به حفظ جوان‌های تیمش دارد گفت: آقای جلالی و کادرشان به من لطف دارند و خیلی خیلی از ایشان بابت زحماتی که برایم کشیدند تشکر می کنم.  با تغییر پستم در ابتدای فصل خیلی ناراحت بودم و دوست نداشتم در آن پست بازی کنم اما آن را به فال نیک گرفتم و سعی کردم در آن پست حضور داشته باشم و بهترین عملکرد را داشته باشم. خیلی از بازی ها را حالا چه به علت تغییر پست و چه به دلیل مصدومیت از دست دادم اما یک مزید خوب برایم داشت و آن هم اینکه بازیکن چند پسته لقب گرفتم و پیشرفت خوبی برای من داشت. در صحبت قبلی ام هم گفتم هم اگر شرایط برای بازی کردنم مهیا باشد و با آرامش ذهنی و فکری بتوانم به کارم ادامه دهم قطعا سعی می کنم مانند سال گذشته کار کنم و با بهترین بازی ام پاسخ محبت های ایشان را بدهم.


هافبک پیکان در خصوص آنکه با رفتن منشا به پرسپولیس و ماندن در پیکان بار دیگر به پست سابقش بازخواهد گشت خاطرنشان کرد: خیلی از دوستان از من می پرسند که دوباره به پست اصلی ات برمی گردی یا نه و من به همه گفتم که پست اصلی من مهاجم هدف است و اگرچه تغییر پستم را به فال نیک گرفتم و به نفعم هم شد ولی مطمئنا علاقه یک فوتبالیست و انگیزه هایش حضور در پست تخصصی و دلخواه خودش است و از این قاعده مستثنی نیستم و می خواهم توانایی های خودم را در این پست به نمایش بگذارم. در هر تیمی باشم سرباز آن تیم می شوم و تابع دستورات کادرفنی و سرمربی آن تیم هستم. مشکلی برای بازی کردن در پست های دیگر  نمی بینم. اگرچه همیشه دوست داشتم در پست اصلی خودم بازی کنم.


در فصل گذشته صحبت از دلخوری‌ مهاجم پیکان از کادرفنی به گوش می رسید و پیش از مصدومیتش هم او در لیست 18 نفره حضور نداشت که او در این رابطه می‌گوید: در هر خانواده‌ای دلخوری هایی همیشه بوده و هست و نمی شود منکر این قضیه شد. دلخوری آنچنانی از کادرفنی پیکان نداشتم اما به هر حال یک ناراحتی کوچکی در دلم‌ بود که بعد از بیان این موضوع آنها اعلام کردند که از لحاظ ذهنی آمادگی حضور در بازی یا لیست 18 نفره را نداشته‌ام. به هرحال هر مشکل یا هر چیزی بوده تمام شده و حق را به آنها می‌دهم. بازیکنی می توان موفق باشد که ذهنش آرام باشد و انگیزه موفقیت تیمش را با خود همراه داشته باشد.

دیدگاه‌ها