کد خبر : 1416500 | 28 اردیبهشت 1396 ساعت 11:39 | 70.8K بازدید | 0 دیدگاه

تکذیب جدایی مدیرعامل ذوب آهن

آذری: نه من استقلالی شدم نه تبریزی

شایعه کناره گیری از مدیریت ذوب آهن و حضور غیرمنتظره در صندلی مدیریت باشگاه مطرح پایتخت باعث شد تا مدیرعامل ذوب آهن تمام اخبار را تکذیب کند.

آذری: نه من استقلالی شدم نه تبریزی

به گزارش "ورزش سه"، هفته هاست شایعاتی پیرامون تغییرات گسترده در باشگاه ذوب آهن به گوش می رسد تا جایی که در پی برگزاری نشست هیات مدیره این باشگاه خبر کناره گیری سعید آذری از مدیریت باشگاه اصفهانی و کوچ به استقلال سرو صدای زیادی به راه انداخت و با واکنش او روبرو شد.


هفته آینده هیات مدیره تصمیم گیری می کند
در این جلسه عملکرد کلیه رشته‌های ورزشی باشگاه بررسی شد و اینکه فصل آینده در چه رشته‌هایی قرار است تیم‌داری کنیم، همچنین بحث بودجه باشگاه مورد گفت‌وگو قرار گرفت. عملکرد تیم فوتبال هم بررسی شد و سرمربی تیم برنامه‌هایش را به هیأت مدیره ارائه کرد و نیازهایش را در زمینه سخت‌افزاری و نرم‌افزاری با اعضای هیأت مدیره درمیان گذاشت. هفته آینده هیات مدیره باشگاه نشست دیگری برای تصمیم گیری برگزار می‌کند.


قرار نیست استقلالی شوم
 قرار نیست من به استقلال بروم. من در مورد این شایعه چیزی نشنیده‌ام. ذوب‌آهن باشگاه ماست که با افتخار در آن کار می‌کنم و مشکل خاصی هم ندارم و مورد حمایت کارخانه و اعضای محترم هیأت مدیره باشگاه هم هستم. هر وقت من را هم نخواهند، در آن زمان تصمیم‌گیری می‌کنم.


تبریزی جایی نرفته است
در خصوص خبر جدایی قطعی مرتضی تبریزی و حضور او در یکی از دو تیم پایتخت باید بگویم این روزها خبرهای داغ همین رفت‌وآمدهاست، اما فعلاً خبری نیست. نه من به استقلال رفته‌ام و نه مرتضی تبریزی.

دیدگاه‌ها