کد خبر : 1416768 | 30 اردیبهشت 1396 ساعت 12:16 | 36.6K بازدید | 0 دیدگاه

فلاح: نوراللهی به دنبال بازگشت به پرسپولیس است

سرپرست باشگاه فجرسپاسی شیراز گفت: با احمد نوراللهی مذاکره کرده‌ایم، اما او به دنبال تسویه حساب با باشگاه تراکتورسازی و بازگشت به تیم پرسپولیس است.

فلاح: نوراللهی به دنبال بازگشت به پرسپولیس است

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، عبدالرسول فلاح در خصوص وضعیت تیم فجرسپاسی برای فصل آینده لیگ دسته اول اظهار داشت: از زمانی که بازی‌ها تمام شده است، تیم‌ها مشغول برنامه‌ریزی برای آینده هستند. هیئت مدیره باشگاه فجرسپاسی باید ابتدا مدیرعامل باشگاه خود را مشخص کند. من سرپرست باشگاه هستم و قاعدتاً با توجه به اینکه خودم هم نمی‌دانم در این تیم خواهم بود یا نه، نمی‌توانم تصمیمی در مورد کادرفنی بگیرم. 

 

وی ادامه داد: در آینده هیئت مدیره باشگاه تشکیل جلسه خواهد داد و برنامه‌ خود را اعلام خواهد کرد. همچنین مدیرعامل جدید هم معرفی می‌شود و بعد از آن ارکان باشگاه معرفی خواهند شد. امیدوارم هر کسی به باشگاه می‌آید کار خود را هر چه زود‌تر شروع کند تا تیم قدرتمندی را برای فصل آینده جمع کند و حضور قدرتمندی در فصل آینده داشته باشد. 

 

سرپرست باشگاه فجرسپاسی شیراز با بیان اینکه هیئت مدیره باید در مورد کادرفنی نظر بدهد، تصریح کرد: پیروانی اسطوره شهر شیراز و انسان بسیار خوبی است. هر کسی افتخار می‌کند که کنار او باشد، اما تصمیم‌گیرنده اصلی برای فصل آینده هیئت مدیره باشگاه است و ما هم تابع تصمیمات آن‌ها هستیم. 

 

فلاح در مورد مذاکرات باشگاه فجرسپاسی برای جذب احمد نوراللهی و امید عالیشاه گفت: من با نوراللهی و مدیربرنامه‌‌اش صحبت کرده‌ام. نوراللهی گفت چون کسری خدمت دارد، می‌خواهد تسویه حسابش را از تراکتورسازی بگیرد و به پرسپولیس برگردد. به طور کلی نه شخص من، بلکه هرکس دیگری افتخار می‌کند بازیکنانی مانند نوراللهی و عالیشاه را در اختیار داشته باشد، اما همان‌طور که گفتم نوراللهی پیگیری مسائل مربوط به کسری خدمتش است.

 

وی در خاتمه تصریح کرد: اگر مشکل کسری خدمت نوراللهی برطرف نشد و موانع قانونی هم وجود نداشت، می‌توانیم او را جذب کنیم تا فصل آینده کنارمان باشد. ما دوست داریم ابتدا مشکل نوراللهی برطرف شود و به پرسپولیس برگردد، اما اگر نشد در مرحله دوم بتواند در اختیار تیم پرطرفدار تراکتورسازی قرار بگیرد، بازهم اگر این نشد ما با آغوش بازی او را می‌پذیریم!

دیدگاه‌ها