کد خبر : 1416791 | 30 اردیبهشت 1396 ساعت 13:24 | 29.3K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره‌های سیاه‌جامگان در آستانه جدایی

بسیاری از بازیکنان نامدار تیم فوتبال سیاه جامگان با اتمام قرارداد در آستانه جدایی از این تیم قرار گرفته اند.

ستاره‌های سیاه‌جامگان در آستانه جدایی 

به گزارش "ورزش سه"، اگر چه تیم فوتبال سیاه جامگان در بازی انتهایی لیگ شانزدهم موفق شد با شکست پرسپولیس در خانه و البته به لطف پیروزی استقلال خوزستان در قم مقابل صبا در لیگ برتر برای دومین سال پیاپی در هفته پایانی در لیگ ماندنی شود، ولی آنها همچنان با مشکلاتی مالی که طی فصل با آن روبرو بودند، دست و پنجه نرم می کنند و هرچه زودتر باید فکری برای این شرایط از سوی مدیران باشگاه اندیشیده شود.


در حال حاضر نیمی از قرارداد بازیکنان سیاه جامگان در لیگ شانزدهم پرداخت نشده و همین موضوع باعث ناراحتی و دلسردی بازیکنان این تیم و به خصوص ستارگان آنها شده است؛ ضمن اینکه بسیاری از این بازیکنان با اتمام قرارداد بازیکن آزاد شده اند و به راحتی می توانند تیم خود را ترک کنند.


محمد خانزاده و روح الله سیف اللهی دو بازیکنی هستند که از وضع موجود ناراضی هستند و در صورتی که طی روزهای آتی خبرهای خوش و امیدوارکننده ای به آنها نرسد، از بین پیشنهاداتی که دارند، یکی را انتخاب می کنند و تیمشان را ترک خواهند کرد. بازیکنان دیگر هم اگرچه ممکن است با پیشنهادات وسوسه برانگیز روبرو نباشند ولی با ادامه روند موجود سعی بر ترک تیم خواهند داشت.


باید ببینیم مدیران باشگاه سیاه جامگان که در فکر ادامه همکاری با اکبر میثاقیان هستند، چه فکری برای سر و سامان دادن به اوضاع تیم خود خواهند داشت.

دیدگاه‌ها