کد خبر : 1416814 | 30 اردیبهشت 1396 ساعت 15:20 | 15.9K بازدید | 0 دیدگاه

وقتی بچه‌ها نمی‌آیند قطعا من هم نمی‌توانم بروم 

طیبی: حق و حقومان را نگیریم عمان نمی‌رویم

کاپیتان تیم استقلال‌خوزستان می‌گوید مسئولین فدراسیون باید به هر 3 تیم در آسیا نگاه ملی داشته باشند.

طیبی: حق و حقومان را نگیریم عمان نمی‌رویم 

به گزارش "ورزش سه"، محمد طبیی در خصوص عدم حضور بازیکنان برای سفر به عمان گفت: بچه ها تصمیم گرفتند تا مشکلات حل نشود نروند اگرچه باشگاه به من گفته بود که با آنها صحبت کنم. در 4، 5 روز ابتدایی بعد از دیدارمان با الجزیره زمانی که بچه ها اعتصاب کردند و سر تمرین نمی‌آمدند، من ریش گذاشتم تا بچه ها برگردند اما آنها صحبت‌شان به حق است و حرفشان یکی است. آنها می گویند ما تا حق و حقوقمان را نگیریم نمی توانیم به عمان سفر کنیم. 


وی افزود: بچه ها یکسال در گرما و سرما زحمت کشیدند و خون دل خوردند. اکثرشان حتی به دلیل مشکلات مالی با مشکلات روحی روانی نیز روبه‌رو شده‌اند. نباید اینطور نسبت به بازیکنان استقلال‌خوزستان بی‌تفاوت باشند. 


کاپیتان خوزستانی‌ها در رابطه با آنکه چه تصمیمی خواهد گرفت می‌گوید: وقتی بچه ها نمی آیند قطعا من هم نمی‌توانم بروم نمی توان خود را از بچه های تیم  جدا کرد.


او در پاسخ به سوالی که باتوجه به تهدید فدراسیون فوتبال فکر نمی‌کنند بهتر است در این رقابت‌ها حاضر شوند گفت: فدراسیون نباید اجازه می‌داد این اتفاق به روز آخر کشیده شود و باید زودتر از این‌ها فکری به حال بچه ها می‌کردند.


وی در ادامه با توجه به نگاه ملی مسئولین فوتبال ایران افزود: اگر نگاه به این رقابت‌ها یک نگاه ملی است پس به همه تیم ها باید یکجور نگاه کنند نه آنکه استقلال‌خوزستان را جدای از همه بدانند و به حال خود رهایش کنند. 


مدافع استقلال‌خوزستان درباره پایان قرارداد بازیکنان هم گفت:80 درصد تیم قراردادهایشان به پایان رسیده است من هم همین‌طور. البته من قراردادم سال گذشته هم تمام شد اما به خاطر یکسری مسائل ماندم تا به تیم کمک کنم.

دیدگاه‌ها