کد خبر : 1416836 | 30 اردیبهشت 1396 ساعت 17:10 | 37.4K بازدید | 0 دیدگاه

فدراسیون و باشگاه ها علیه بازیکنان هستند؛

صادقی: ناگهان جام غیب شد!

اکبر صادقی که موفق شد با نفت تهران به مقام قهرمانی جام حذفی دست یابد، می گوید که مسئولان تیم نفت تهران حتی بعد از قهرمانی هم با آنها تماسی نگرفته اند.

صادقی: ناگهان جام غیب شد!

اکبر صادقی هافبک تیم نفت تهران که با این تیم موفق به کسب مقام قهرمانی در جام حذفی شد در خصوص کسب این عنوان علیرغم مشکلات مالی و مدیریتی بسیار زیادی که در راس باشگاه وجود داشت، به خبرنگار "ورزش سه" گفت: همانطور که گفتید فصل بسیار سختی را پشت سر گذاشتیم ولی ما نیم فصل خیلی خوبی را پشت سر گذاشتیم و تلاش زیادی کردیم. خدا را شکر می کنم که نیمه نهایی هم در همان نیم فصل اول بود و شاید اگر دیرتر بود به فینال نمی رسیدیم و حذف می شدیم، چون در نیم فصل دوم شرایط خوبی نداشتیم. 


هافبک تیم نفت تهران اینگونه صحبت هایش را ادامه می دهد: نمی خواهم مشکلاتی که وجود داشته را دوباره تکرار کنم، چون خیلی از بازیکنان و کادر فنی به تمام آنها پرداخته اند. ولی خوشبختانه با قهرمانی تمام شد؛ امیدوارم در آینده نه تنها باشگاه ما، که تمام باشگاه های کشور مشکلاتشان را حل کنند. واقعا شما در تمرین ما نبودید ولی بازیکنان با مشکلات خانوادگی سر تمرین می آمدند و با این شرایط نمی توان فوتبال بازی کرد.


صادقی در پاسخ به اینکه چقدر از قرارداد این فصل را گرفته است، بیان کرد: من 40 درصد از قراردادم را گرفته ام. بعد از پایان لیگ هیچ کس با بچه ها تماسی نگرفته و حتی بعد از قهرمانی هم با ما تماس نگرفتند. اصلا نفهمیدیم چه کسی جام را برد و ناگهان جام غیب شد. با خود من که تماس گرفته نشد. در برنامه نود هم گفتند که اگر مالکیت باشگاه مشخص نشود، صبا به جای تیم نفت در مسابقات سال آینده شرکت خواهد کرد.


صادقی ادامه می دهد: ولی واقعا حیف است این تیم که بازیکنان خوبی برای فوتبال کشور پرورش داده و ملی پوشان زیادی داشته به این روز بیافتد. امیدوارم با توجه به اینکه، تیم در فصل آینده هم در مسابقات آسیایی حضور دارد، امکانات مناسبی برای تیم در نظر گرفته شود.


هافبک فصل پیش نفت تهران در خصوص پیشنهادهای خود برای فصل آتی نیز عنوان کرد: چند پیشنهاد خوب دارم و علیرغم گمانه زنی هایی که رسانه ها به آن پرداخته اند، هنوز از علی دایی پیشنهادی نداشتم؛ البته آقای دایی همیشه به من لطف داشته. اگر شرایط مساعد باشد، آرزوی هر بازیکنی است که با توجه به حضور در لیگ قهرمانان آسیا در این تیم بازی کند. امیدوارم در فصل های آینده مشکلات کمتر شود و شرایط برای تمامی بازیکنان فوتبال مساعد باشد. چون بازیکنان واقعا سختی می کشند.


هافبک نفت تهران در لیگ شانزدهم صحبت های خود را اینچنین ادامه می دهد: نمی دانم چرا فوتبال ما اینگونه است. قانون محکمی وجود ندارد و تمام قانون هم علیه فوتبالیست ها است. فدراسیون و باشگاه ها یک طرف هستند و بازیکن ها طرف مقابل . به نظرم جمعی از بازیکنان باید باشند که در مورد این مسائل صحبت کنند. این موضوع مطرح شد ولی در مورد بازیکنانی صحبت شد و البته در حد حرف باقی ماند که تمام پول خود را دریافت می کنند و کاپیتان تیمشان هستند، در صورتی که در این مجمع بازیکنانی حضور داشته باشند که پولشان را نگرفته اند. به نظرم این موضوع باید برای مربیان نیز وجود داشته باشد. البته من خودم با آقای دایی در جلسه ای با رئیس فدراسیون شرکت کردیم و به نظرم آقای تاج یک کارهایی انجام خواهند داد.

 

هافبک سابق صبا در مورد سقوط این تیم به دسته پایین تر پس از سال ها گفت: من فوتبالم را مدیون صبا و مردم قم هستم. خیلی از سقوط صبا ناراحت شدم و بعد از بازی باورم نمی شد این اتفاق رخ داده است ولی از طرفی بودن این تیم در لیگ برتر نیز نتیجه ای به همراه نداشت و با این وضعیت در سال های آینده هم نمی تواند جواب بگیرد. مسئولان این تیم دل نمی سوزانند و فقط وعده و وعید می دهند. فکر می کنم تیم صبا واقعا حیف بود، ولی ادامه حضور این تیم در لیگ برتر با این روند برای چهره فوتبال کشور زشت بود. امیدوارم نه تنها صبا بلکه سایر تیم های ما هم بتوانند مشکلات مالی خود را حل کنند. 


صادقی در پایان اینگونه صحبت های خود را ادامه می دهد: زمانی که در قم بودم یادم می آید که چند بازیکن می گفتند که این تیم هر چقدر بد هم باشد نمی افتد چون حضرت معصومه به ما کمک می کند ولی همه تیم ها خدا دارند و هر کس تلاش بیشتری بکند، نتیجه بهتری هم می گیرد. به نظرم راهی که تیم صبا می رود اشتباه است و امیدوارم مسئولان تیم در آینده راهشان را عوض کنند و وعده و وعید دروغ ندهند تا کم کم مشکلات تیم هم حل شود.

دیدگاه‌ها