کد خبر : 1416847 | 30 اردیبهشت 1396 ساعت 18:06 | 45.3K بازدید | 0 دیدگاه

خریدهای سپاهان در راه هستند

مذاکرات مدیران سپاهان با گزینه های کرانچار

هفته گذشته خبر توافق نهایی سپاهان با پورقاز منتشر شد و به نظر می رسد مدیران سپاهان تمام تلاش خود را برای برآوردن خواسته های کرانچار و بستن تیمی مدعی به کار گرفته اند.

مذاکرات مدیران سپاهان با گزینه های کرانچار

به گزارش "ورزش سه"، سپاهان برای دومین سال پیاپی از صعود به رقابت های لیگ قهرمانان آسیا بازماند تا مدیران این باشگاه با بازگرداندن کرانچار، به دنبال بهبود شرایط تیم و سر و سامان دادن به اوضاع باشند.


جدایی شجاع خلیل زاده سبب شد تا آنها خیلی زود برای ترمیم این پست وارد عمل شوند؛ از همین رو آنها بلافاصله با پورقاز که گزینه مورد نظر کرانچار بود وارد مذاکره شدند و خیلی زود به توافقات نهایی هم دست یافتند.


ضمن اینکه تاکنون فرید کریمی بهزادی از این تیم جدا شده و سیدجلال عبدی، طالب ریکانی، محمد روشندل و علی احمدی هم در ادامه راهی تیم های دیگر خواهند شد.


علیرغم خرید عزت الله پورقاز، سپاهان در پست های مختلف مثل دفاع راست ، هافبک بازیساز و مهاجم هدف همچنان با مشکل روبرو است؛ البته مسئولان سپاهان مخفیانه و بی سر و صدا در صدد توافق به گزینه های مورد نظر کرانچار هستند و انتظار می رود طی روزهای آتی خبر اضافه شدن چند بازیکن سرشناس به این تیم منتشر شود؛ بازیکنانی که ماموریت آنها در کنار سایر بازیکنان، تبدیل کردن تیم سپاهان به یکی از مدعیان قهرمانی لیگ هفدهم خواهد بود.

دیدگاه‌ها