کد خبر : 1416865 | 30 اردیبهشت 1396 ساعت 19:01 | 35.7K بازدید | 0 دیدگاه

در پرسپولیس بیشتر از شورای شهر میتوانم خدمت کنم

خوردبین؛ به تماشاگران خوبمان هدیه میدهیم

محمود خوردبین سرپرست محبوب پرسپولیس روزهای شلوغی را در تیم فوتبال پرسپولیس تجربه میکند ، در این روزها که پرسپولیس با مشکل محرومیت از حضور تماشاگر ونبودن کامیابی نیا همراه است، خوردبین درباره این 2 مشکل می گوید.

خوردبین؛ به تماشاگران خوبمان هدیه میدهیم

به گزارش "ورزش سه"،  به نظر خوردبین، مشکلات از جایی سر باز  کرده که با عنوان  رابطه بازی ودخالت قطری ها نام دارد .او می گوید در کدام کنفدراسیون قاره ای ، تماشاگر را محروم میکنند؟ همه برای شور افکنی در فوتبال تلاش میکنند اما در این قاره برای رضایت قطری ها می آیند واستادیوم آزادی ما را خالی میکنند تا قطری ها برنده شوند .


خوردبین اما روحیه تیم خودش را بالا برده وبه تماشاگران هم اعلام میکند که  دلیلی برای نگرانی وجود ندارد .خوردبین میگوید: همیشه میگفتیم با حضور تماشاگران خوبمان یک گل پیش هستیم اما این بار اعلام میکنیم که این یک گل را پیش از بازی ما به تماشاگران خوبمان هدیه میکنیم وناراحتی ما غیبت آنهاست نه نگرانی از بد نتیجه گرفتن.


خوردبین درباره نبودن کمال هم ناراحت است .او میگوید ما در تهران یک بازی هجومی خواهیم داشت ودر شرایط عادی شاید نیازی به درخشش هافبک دفاعی نداشته باشیم اما بازیکنانی داریم که جای کمال را به راحتی پر میکنند .اگر ما کمال را نداریم لخویا هم یکی دو بازیکن خود را ندارد .


خوردبین حرف هایش را در رشته تسبیح واری مدام تکرار میکند که تماشاگر ما همیشه به ما هدیه میکرد وما نتیجه بردمان را به او میدادیم اما امروز ما میرویم تا جبران محبت تماشاگر کنیم، کاش شرایطی پدید می آمد که در در محوطه ورزشگاه چند پرده بزرگ آویخته شود وتصویر بازی را برای مردم پخش کنیم وبا تشویق این عزیزان حریف را له کنیم.


خوردبین که 4 سال قبل گفته بود در انتخابات شورای شهر تهران سال 96 شرکت میکند گفت در پرسپولیس آن قدر کار زیاد است که وقتی برای حضور در شورا نداشتم ضمن این که ما در پرسپولیس هم میتوانیم به مردم خدمت کنیم اما در شورای شهر این اطمینان وجود ندارد!

دیدگاه‌ها