کد خبر : 1416999 | 31 اردیبهشت 1396 ساعت 14:17 | 35.7K بازدید | 0 دیدگاه

پرسپولیس – لخویا؛ قطعا بدون تماشاگر

در حالی که بعد از اعلام رای کنفدراسیون فوتبال آسیا مبنی بر محرومیت تماشاگران ایرانی، مدیران پرسپولیس در تکاپو برای بخشودن آن برآمده‌اند، این مساله میسر نخواهد شد.

پرسپولیس – لخویا؛ قطعا بدون تماشاگر

به گزارش "ورزش سه"، اتفاقات دیدار پرسپولیس برابر الوحده که با لیزرپرانی و سنگ اندازی طرفداران این تیم و درگیری با سرمربی مکزیکی الوحده به اوج خود رسیده بود، باعث شد تا کنفدراسیون فوتبال آسیا، رای به محرومیت طرفداران این تیم بدهند.


علی اکبر طاهری، سرپرست باشگاه پرسپولیس بلافاصله بعد از اعلام این حکم در مصاحبه‌ای اعلام کرد که تمهیدات و نامه‌نگاری برای برطرف کردن این مشکل انجام شده است: به کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کردیم ما نسبت به مسئله پیش آمده حساس بودیم و فرد مورد نظر هم شناسایی شد و تدابیر لازم برای جلوگیری از تکرار چنین مساله ای اتخاذ شده است و بر این اساس از کنفدراسیون انتظار داریم احساسات بیش از ۸۰ هزار تماشاگر که برای حضور در ورزشگاه برنامه ریزی کرده اند و بیش از ۴۰ میلیون هوادار پرسپولیس در تمام نقاط ایران و بلکه آسیا را لحاظ کنند. در نتیجه پیش از اینکه به تعطیلی ایران و مالزی برسیم همان روز چهارشنبه اعتراض خود را به حکم کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کردیم و منتظر پاسخ آنها هستیم.


رای ارسال شده به فدراسیون فوتبال ایران روز چهارشنبه به دست مسوولان پرسپولیس رسید و آنها بلافاصله در تکاپو برای برطرف کردن این مشکل و محرومیت به نامه نگاری و اعلام شرایط پرداختند. با این حال با توجه به زمان باقی مانده تا دیدار و تعطیلی کنفدراسیون در روزهای شنبه و یکشنبه بعید به نظر می‌رسد این درخواست مسوولان پرسپولیس به نتیجه برسد و شاگردان برانکو در بازی روز سه شنبه قطعا با غیبت هواداران خود همراه خواهند بود.

دیدگاه‌ها