کد خبر : 1417056 | 31 اردیبهشت 1396 ساعت 18:40 | 59.8K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با اسپورت 1

انتقاد تند بالاک از ستاره تازه بازنشست شده بایرن!

میشائیل بالاک، ستاره ملی پوش سابق لورکوزن، بایرن و چلسی، هنوز از فیلیپ لام که روز گذشته از دنیای فوتبال خداحافظی کرد، کینه به دل دارد.

انتقاد تند بالاک از ستاره تازه بازنشست شده بایرن!

به گزارش "ورزش سه"، بالاک از کاپیتان تازه بازنشسته شده بایرن مونیخ، در مورد جنجالی که ۷ سال پیش شکل گرفت، به شدت انتقاد کرد.

 در روزهای که اکثر اهالی فوتبال اروپا و آلمان از فیلیپ لام به خاطر انجام آخرین بازی‌ دوران بازیگری‌اش تمجید می‌کنند، هم‌تیمی قدیمی او میشاییل بالاک، به دلیل کینه ای قدیمی از وی انتقاد کرد.

 

 

1200302

 

 

کینه‌ای که بالاک از لام 33 ساله دارد به 7 سال پیش برمی‌گردد که ستاره پیشین چلسی به دلیل مصدومیت فرصت همراه تیم ملی آلمان در جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی را از دست داد و به این ترتیب بازوبند کاپیتانی ژرمن‌ها به لام رسید.

لام در جریان رقابت‌های جام جهانی گفت که نمی‌خواهد بازوبند را به بالاک پس دهد که این جمله او سرآغاز شکل‌گیری اختلاف میان این دو نفر، هواداران و بازیکنان تیم ملی آلمان شد. در نهایت لام به خواسته‌اش رسید و کاپیتان تیم ملی آلمان ماند و 4 سال بعد هم با این تیم قهرمان جام جهانی شد اما بالاک دیگر هرگز به جمع ژرمن‌ها برنگشت.

 

اکنون با پایان دوران بازیگری لام، بالاک فرصت را غنیمت شمرده است تا از کسی که بازوبند کاپیتانی آلمان را از چنگش درآورد انتقاد کند. او به شبکه اسپورت 1 گفت:« من روی دیگر لام را هم دیدم. نمی‌دانستم روزی بازیکنی که بازوبند کاپیتان تیم ملی را از من می‌گیرد، دیگر او را به من پس نخواهد داد. آن کار او یک حمله رودرو بود. من بعد از آن حادثه دیگر هرگز پایم را در تیم ملی نگذاشتم و هیچ شانسی هم برای انجام اقدامی برای مقابله با آن نداشتم. نحوه رخ دادن آن اتفاق اصلا جالب نبود.»

دیدگاه‌ها