کد خبر : 1417065 | 31 اردیبهشت 1396 ساعت 17:55 | 17.3K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش:

شب موعود برای انتقام گیری ایبار از بارسلونا؟

ایبار امشب از هفته آخر لالیگا در شرایطی به مصاف بارسلونا خواهد رفت که به نوعی از انگیزه های انتقام گیری برخوردار است.

شب موعود برای انتقام گیری ایبار از بارسلونا؟

 

به گزارش "ورزش سه"، این بازی برای ایبار تشریفاتی ولی برای بارسلونا بسیار مهم است. بارسا در صورت کسب پیروزی و سپس شکست رئال در زمین مالاگا، می تواند قهرمان لالیگا شود.

 

 

1200308

 

 

دو سال پیش بود که بارسلونا در هفته آخر لالیگا میزبان دپورتیوو بود. قهرمانی این تیم یک هفته زودتر مسجل شده و انریکه با ترکیبی از بازیکنان اصلی و ذخیره، تیمش را به میدان فرستاد. کیلومترها دورتر در منطقه باسک، ایبار میزبان کوردوبا بود و برای ماندن در لالیگا چشم به پیروزی در این بازی و نیز پیروزی بارسا داشت.

 

ایبار ماموریت خود را در نیمه اول نهایی کرد و با زدن 3 گل به کوردوبا، در آستانه ماندن در لالیگا قرار گرفت. بارسا نیز در نیمه اول با دو گل مسی پیروز به رختکن رفت تا در ورزشگاه ایپوروئا، موجی از شادمانی ایجاد شود اما در نیمه دوم همه چیز عوض شد.

دپورتیوو با دو گل دقیق 70 و 76 بازی را به تساوی کشاند تا در لالیگا ماندنی شود و ایبار به دسته پایین تر سقوط کند.

 

 

1200307

 

 

اتفاق خوب برای ایبار یک ماه بعد رخ داد وقتی لالیگا به دلیل مشکلات مالی الچه، حکم به سقوط این تیم داد و به این ترتیب ایبار به لالیگا بازگشت ولی خیلی از هواداران ایبار هنوز تساوی بارسا برابر دپور را فراموش نکرده اند.

البته از آن تیم ایبار فقط دنی گارسیا و آندر کاپا هنوز حضور دارند و به نظر نمی رسد حداقل بین بازیکنان این تیم، انگیزه چندانی برای انتقام گیری وجود داشته باشد.

دیدگاه‌ها