کد خبر : 1417073 | 31 اردیبهشت 1396 ساعت 18:08 | 26.4K بازدید | 0 دیدگاه

استقلال و برنامه ویژه برای مسی آسیا

تیم فوتبال استقلال برای از کار انداختن کاپیتان تیم فوتبال العین باید برنامه ویژه‌ای داشته باشد تا بتواند به موفقیت در این بازی امیدوار باشد.

استقلال و برنامه ویژه برای مسی آسیا

به گزارش "ورزش سه"، عمر عبدالرحمن بدون تردید یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان حال حاضر آسیا است. او با تکنیک بالایش توان شکستن هر خط دفاعی را دارد. عبدالرحمن تا کنون 125 بازی برای العین انجام داده است و 33 گل هم زده است اما هنر اصلی او در ارسال پاس گل است. او در مجموع بازی هایی که برای العین از سال 2008 بازی کرده است، 65 پاس گل در لیگ و 52 پاس گل در لیگ قهرمانان آسیا  ارسال کرده است تا ثابت شود چه بازیکن تاثیرگذاری برای تیمش است.


در مورد مهار عمر عبدالرحمان گفته می‌شود اگر بازیکنان استقلال بتوانند پاس‌های او را به خوبی قطع کنند می‌تواند او را از کار بیاندازند چراکه اساسا این بازیکن تکنیکی در گلزنی چندان موفق نیست و بیشترین مهارتش روی ارسال پاس گل‌های بی‌نظیر است، کاری که در سال‌های گذشته مجتبی جباری آن را در استقلال به خوبی انجام می‌داد.


عبدالرحمان بهترین بازیکن حال حاضر العین است و طبیعی است که علیرضا منصوریان در جلسات آنالیزی که با بازیکنان تیمش داشته، راه مناسب را برای مهار او به بازیکنانش تشریح کرده است.

دیدگاه‌ها