کد خبر : 1417085 | 31 اردیبهشت 1396 ساعت 18:32 | 56.5K بازدید | 0 دیدگاه

ردپای داورزنی در دستور جنجالی علیه پرسپولیس

چه‌کسی دستور توقف نقل‌ و‌ انتقالات سرخ‌ها را صادر کرد؟

باشگاه پرسپولیس با نظر معاونت ورزش قهرمانی وزارت ورزش از جذب بازیکن جدید منع شده است.

چه‌کسی دستور توقف نقل‌ و‌ انتقالات سرخ‌ها را صادر کرد؟

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که پرسپولیس با جذب گادوین منشا و شجاع خلیل زاده قدرتمندانه در نقل و انتقالات حضور یافته بود. دستورالعملی از سوی معاون وزارت ورزش به دست مسوولان دو باشگاه رسید که آنها را از حضور در نقل و انتقالات تا اطلاع ثانوی منع می‌کرد.  


این شایعه نزدیک به واقعیت از دو هفته پیش منتشر شد و بعد از آن حمیدرضا گرشاسبی نیز در گفتگویی با اصحاب رسانه در محل تمرین این تیم آن را تایید کرد و اعلام کرد این موضوع از سوی وزارت به آنها ابلاغ شده و بر همین اساس فعلا این باشگاه فعالیت خود را متوقف کرده است.


این اتفاق در شرایطی رخ داده که پرسپولیس در آستانه کسب موفقیت در رقابت های آسیایی و صعود به مرحله بعدی در انتظار کمک های وزارتخانه ورزش است تا روند تیم سازی برانکو ادامه داشته باشد. بااین حال پیغامی که از سوی محمدرضا داورزنی به مدیران پرسپولیس رسیده مانع از ادامه حرکتی است که جلوتر از سایر تیم های لیگ آغاز شده بود و پرسپولیس را آماده تر و سرحال تر به مصاف حریفان داخلی و آسیایی می فرستاد.


سرخ ها که بابت استخدام منشا به اندازه کافی سوژه صحبت های رئیس فدراسیون بوده اند حالا با این دستور عجیب و جنجالی با وجود تحرکات نقل و انتقالاتی مذاکرات نهایی و ثبت قراردادها را به حالت تعلیق درآورده اند تا این مشکل برطرف شود.


ورزش سه امروز در تلاش برای گفت و گو با داورزنی است تا وی در این باره به شفاف سازی بپردازد. در این باره گفته می شود اختلاف سلیقه او و علی اکبر طاهری باعث این اتفاقات شده؛ موضوعی که روز گذشته بازیکنان پرسپولیس در تمرین درباره آن صحبت می کردند.

دیدگاه‌ها