کد خبر : 1417240 | 01 خرداد 1396 ساعت 11:37 | 21.7K بازدید | 0 دیدگاه

در تهران برای پیروزی به میدان خواهیم رفت

بلماضی: پیشنهادی برای جذب طارمی نداشته‌ایم

سرمربی لخویا در نشست خبری پیش از جدال برابر پرسپولیس از انگیزه بالای تیمش برای پیروزی در تهران خبر داد.

بلماضی: پیشنهادی برای جذب طارمی نداشته‌ایم

به گزارش "ورزش سه"، جمال بلماضی، سرمربی لخویا که فردا باید تیمش را برابر پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا قرار دهد با حضور در نشست خبری و در تشریح شرایط تیمش گفت: بازی فردا به عنوان یکی از بازی های مهم با توجه به مهمانی برای ما تلقی می شود. تمام بازی هایی که با نمایندگان ایران داریم سخت است. با توجه به اینکه مقابل تیم قدرتمند و حرفه ای که دارای بازیکنان با کیفیت و استعدادی است که این مساله کار ما را سخت خواهد کرد.  


وی ادامه داد: کسانی که از این مرحله عبور کنند برای آنها حیاتی و  مهم خواهد بود و ما سعی مان بر عبور از پرسپولیس در بازی فردا خواهد بود.


وی در خصوص عدم حضور هواداران پرسپولیس گفت: ما به این موضوع اهمیت زیادی نمی دهیم و برای هر حالتی آمادگی داریم. اما مطمئنا نمی توان از این موضوع گذشت که حضور آنها می توانست شرایط را سخت کند.


بلماضی در خصوص اینکه تیم کاملی را برابر پرسپولیس در اختیار دارد یا خیر، گفت: در مورد دو بازیکن مصدوم فردا تصمیم خواهیم گرفت. علی مویز نخواهد بود و یک سری از بازیکنان نیز درگیر مسابقات آفریقایی هستند که یک سری تغییرات را در ترکیب شکل خواهد داد که در این خصوص فردا تصمیم گیری خواهیم کرد.


سرمربی لخویا در خصوص شناخت از نقاط ضعف پرسپولیس گفت: ما به طور کلی تمام ضعف ها را بررسی و مطالعه می کنیم اما نمی توانم بگویم چه ضعف هایی در تیم حریف دیده ام اما همه آنها بررسی و روی آن کار خواهد شد.


بلماضی در ادامه در خصوص شناخت خود از مهدی طارمی و سیدجلال حسینی در تیم رقیب گفت: این دو بازیکن را آنالیز کرده ایم و مورد بررسی قرار داده ایم، آنها حرفه‌ای، خطرناک و مشکل ساز خواهند بود و می دانیم به چه صورت آنها را متوقف کنیم، همانطور که آنها نیز ما را مورد آنالیز قرار داده اند. دیگر بازیکنان پرسپولیس نیز خطرناک هستند. ما نسبت به تیم کلی حریف آنالیز داشته ایم و اما اکنون تنها به پیروزی فکر می کنیم و امیدواریم به هدف مان در بازی فردا دست یابیم.


او در واکنش به این سوال که مهدی طارمی از لخویا با پیشنهادی مواجه بوده یا خیر گفت: نه این مساله در تیم ما به هیچ عنوان مطرح نبوده است.


سرمربی باتجربه لخویا نیز در پایان با آرزوی موفقیت برای تیمش، ابراز امیدواری کرد بتواند هواداران تیمش را در قطر در پایان این بازی خوشحال کند.

دیدگاه‌ها