کد خبر : 1417254 | 01 خرداد 1396 ساعت 12:08 | 11.5K بازدید | 0 دیدگاه

مصطفی آجورلو تشریح کرد:

آخرین وضعیت تمدید قرارداد ستاره‌های تراکتورسازی

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی توضیحاتی را درباره آخرین وضعیت تمدید قرارداد بازیکنان این تیم ارائه کرد.

آخرین وضعیت تمدید قرارداد ستاره‌های تراکتورسازی

به گزارش "ورزش‌سه"، در روزهای گذشته بحث های مختلفی درباره تمدید قرارداد ستاره های تراکتورسازی با این باشگاه به وجود آمده است. تراکتور که از جذب بازیکن جدید در نقل و انتقالات محروم است، تمام تلاشش را خواهد کرد تا بازیکنان کنونی را حفظ کند اما در این راستا نیز مسائلی وجود دارد. با این حال مصطفی آجورلو، مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی به تشریح وضعیت بازیکنان تیمش پرداخت.


آجورلو گفت: «من از ابتدا با بازیکنان تیم به صورت صادقانه گفت و گو کردم و همه مسائل باشگاه را در میان گذاشتم. تراکتورسازی در فصل گذشته بازیکنان بسیار خوب و ارزشمندی در اختیار داشته و بر همین اساس به دنبال حفظ این بازیکنان هستیم و اطمینان داریم با همین بازیکنان تیم قدرتمندی در فصل آتی در اختیار خواهیم داشت.»


وی ادامه داد: «برای حفظ محمدرضا اخباری و سعید آقایی که بازیکنان شایسته و ملی پوش ما هستند با باشگاه های  سایپا و گسترش وارد مذاکره شده ایم و امیدواریم که با تعامل دوستان عزیزمان در این باشگاه ها بتوانیم در فصل آتی هم از وجود این دو بازیکن تاثیرگذاراستفاده کنیم. »


مدیرعامل تراکتورسازی درباره وضعیت سایر بازیکنان عنوان کرد: «در خصوص وضعیت سایر بازیکنان هم مشکل خاصی وجود ندارد. محمد نوری عزیز قرارداد خودش را به مدت یک فصل دیگر تمدید کرد با فرزاد حاتمی هم وارد مذاکره شده ایم و انشالله او هم در جمع بازیکنان تراکتور می ماند. بازیکنان متعصبی مثل ایرانپوریان ، کیانی، ابراهیمی و گودرزی هم با باشگاه قرارداد دارند و حتما سعی می کنیم مشکلات مالی آنها را حل کنیم. انشالله با استفاده از سهمیه ۳ بازیکن آزاد با نظر کادر فنی بعد از فصل نقل و انتقالات نقاط ضعف را برطرف می کنیم.»

دیدگاه‌ها