کد خبر : 1417328 | 01 خرداد 1396 ساعت 15:35 | 30.4K بازدید | 0 دیدگاه

آخرین یادگاری های گریزمان در ویسنته کالدرون

روز گذشته آخرین بازی اتلتیکو مادرید در ورزشگاه ویسنته کالدرون برگزار شد و ستاره های این تیم وداعی باشکوه با ورزشگاه پیر ولی خاطره انگیزشان داشتند.

آخرین یادگاری های گریزمان در ویسنته کالدرون

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته قرمز و سفید پوشان سه بر یک اتلتیک بیلبائو را در هفته‌ سی و هشتم لالیگا شکست دادند. دو گل اتلتیکو را در نیمه نخست فرناندوس تورس به ثمر رساند.

این مهاجم اسپانیایی می‌توانست در نیمه دوم هت‌تریک کند اما آنتوان گریزمان مانع از آن شد!

 

 

1200670

 

 

تورس، کپا (گبر بیلبائو) را جا گذاشت و ضربه‌اش را به سمت دروازه‌ زد. در این لحظه یکی از مهاجمان اتلتیک خود را به خط دروازه‌ رساند و در حالی که توپ نزدیک بود وارد دروازه‌ شود، گریزمان با پشت پا به آن ضربه زد و توپ وارد دروازه شد. با این حال داور این گل صحیح را آفساید اعلام کرد!

 

 

1200671

 

 

گریزمان در مراسم خداحافظی با ویسنته کالدرون هم حرکت جالبی را انجام داد. این بازیکن فرانسوی به همراه سائول نیگس، کوکه و مویا، تنها جام خود (سوپر جام ۲۰۱۴ اسپانیا) را به همراه اتلتیکو به نمایش گذاشت (اتلتیکو در آن بازی توانست برابر رئال مادرید در سانتیاگوبرنابئو به تساوی برسد و سپس با یک گل در ویسنته کالدرون همشهری‌اش را شکست بدهد).

در این لحظه هواداران شعار «کسی که نپرد، رئالی است» را سر دادند. گریزمان پس از شنیدن این شعار چند بار پرید. این حرکت گریزمان با  خنده و شوخی هم‌تیمی‌هایش و استقبال هواداران همراه شد.

دیدگاه‌ها