کد خبر : 1417329 | 01 خرداد 1396 ساعت 16:43 | 80.1K بازدید | 0 دیدگاه

با اعلام معاون وزیر ورزش و جوانان؛

ابقای مدیران استقلال و پرسپولیس

با اعلام معاون وزیر ورزش و جوانان، مدیران عامل دو باشگاه بزرگ پایتخت تغییر نخواهند کرد.

 ابقای مدیران استقلال و پرسپولیس

به گزارش "ورزش‌سه"،  با اعلام نتایج انتخابات ریاست جمهوری و در شرایطی که به نظر می رسید برخی از اختلاف سلیقه ها ممکن است باعث ایجاد تغییراتی در کادرمدیریتی استقلال و بیشتر پرسپولیس شود، در نهایت با دخالت وزیر ورزش، رای به ابقای مدیران هر دو باشگاه داده شد.


با این وجود اما محمدرضا داورزنی معاون وزیر ورزش و جوانان عقیده دارد: ثبات در مدیریت این دو باشگاه از تاکیدات آقای سلطانی فر بوده و هست و این موضوع سیاست کلی وزارتخانه محسوب می شود ولی همانطور که قبلا هم اعلام کردیم ترمیم هایی در هیات مدیره دو باشگاه به دلیل درگذشت مرحوم پورحیدری، استعفای رئیس هیات مدیره استقلال و استعفای آقای زاد مهر از هیات مدیره پرسپولیس خواهیم داشت.


دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در یکی، دو سال گذشته از پیشرفت های نسبتا خوبی در عرصه قهرمانی و البته ساختارسازی برخوردار بوده اند که البته شتاب این ماجرا در باشگاه پرسپولیس کاملا بیشتر است و نمود متفاوتی نسبت به استقلالی ها دارد. در عین حال ثبات نسبی در موضوع کسب درآمد این دو باشگاه را صاحب شرایطی بهتر به نسبت گذشته کرده اگرچه همچنان مساله مالی مشکل بزرگ پرسپولیس و استقلال است.


با وعده داورزنی، پرسپولیس و استقلال در هیات مدیره دچار تغییر خواهند شد و ترمیم کاملی در این دو هیات مدیره اتفاق خواهد افتاد. حضور چهره های اقتصادی و افرادی که بتوانند در بهبود وضعیت مالی دو باشگاه تغییری ایجاد کنند، در اولویت وزارت ورزش برای انتخاب است.

دیدگاه‌ها