کد خبر : 1417330 | 01 خرداد 1396 ساعت 16:45 | 7.7K بازدید | 0 دیدگاه

بلاتکلیفی مربیان پیکان پس از تمدید جلالی

در شرایطی که قرارداد مجید جلالی پس از کشمکش هایی که میان او و مدیران باشگاه وجود داشت، تمدید شد، هنوز دستیاران او قراردادشان را تمدید نکرده اند.

بلاتکلیفی مربیان پیکان پس از تمدید جلالی 

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال پیکان لیگ شانزدهم را در رتبه ششم که یکی از بهترین نتایج این تیم در تاریخ لیگ برتر به شمار می رود، به پایان رساند.


با پایان فصل جلساتی میان مدیران باشگاه و مجید جلالی برای تمدید قرارداد این مربی برگزار شد و در نهایت پس از مطرح شدن خواسته های دو طرف، قرارداد جلالی به مدت یک فصل دیگر تمدید شد. البته کم شدن بودجه باشگاه و خواسته های مدیران باشگاه برای کسب رتبه ای بهتر از ششمی، محل اختلاف آنها با مجید جلالی شد ولی در نهایت قرارداد این مربی تمدید شد.


اما با گذشت چند روز از تمدید قرارداد جلالی هنوز قرارداد دستیاران او مثل حمید مطهری تمدید نشده است.


مطهری در خصوص این موضوع به خبرنگار "ورزش سه" گفت: «من باشگاه پیکان را دوست و از کار کردن در این تیم لذت می برم. صحبت هایی در مورد تمدید قرارداد داشته ایم ولی هنوز به جمع بندی نرسیده ایم».


از سوی سعید عزیزیان مربی دروازه بان های پیکان در آستانه جدایی از این تیم قرار گرفته و کیانوش رحمتی بازیکن سابق پاس و استقلال تهران نیز از جمع این تیم جدا شده است.


از همین رو یکی از کارهای جلالی طی روزهای آتی معرفی کادر فنی خود به باشگاه است تا مدیران پیکان با آنها به توافقات لازم دست یابند.

دیدگاه‌ها