کد خبر : 1417398 | 01 خرداد 1396 ساعت 20:40 | 15K بازدید | 0 دیدگاه

بلیط فینال؛ جایزه هوادار آسیب دیده و متعصب آژاکس

در دیدار هفته آخر آژاکس در لیگ هلند و با شوت دالبرگ، اتفاق ناراحت کننده ای برای یکی از هواداران این تیم رخ داد.​​​​​​​

بلیط فینال؛ جایزه هوادار آسیب دیده و متعصب آژاکس

 

به گزارش "ورزش سه"، دالبرگ که به عنوان یکی از ستارگان آینده دار دنیای فوتبال معرفی شده و در فصل جاری نیز 23 گل به ثمر رسانده است، در دیدار هفته آخر آژاکس برابر ویلم تیلبورگ، ضربه ای به سمت دروازه حریف شلیک کرد که باعث شد مچ دست یکی از هواداران این تیم دچار شکستگی شود.

 

استین اودو، هوادار مصدوم آژاکس گفت: "این اتفاق بسیار سریع رخ داد و توپ به شدت به مچ دست من برخورد کرد.

 

زمانی که سوت نیمه زده شد به اولین مرکز درمانی استادیوم رفتم و آنها به من یک کیسه بزرگ یخ دادند. اما من نمی خواستم ادامه بازی را از دست بدهم زیرا ممکن بود آژاکس قهرمان شود.

 

 

1200743

 

 

بعد از پایان مسابقه به بیمارستان رفتم و در حالیکه ابتدا احساس می کردم دستم دچار کبودی شده، متوجه شدم که مچ من از 2 ناحیه دچار شکستگی شده است."

 

باشگاه آژاکس قصد دارد برای عذرخواهی از هوادار مضروب خود و دلجویی از او، بلیط دیدار فینال لیگ اروپا مقابل منچستریونایتد که چهارشنبه این هفته در استکهلم برگزار می شود را در اختیار او قرار دهد.

 

اودو ادامه داد: "هنوز نمی دانم قرار است چه چیزی از طرف باشگاه برای من ارسال شود. اما اگر قرار باشد دو بلیط در اختیارم قرار بگیرد فوق العاده است. البته سفر به استکهلم بسیار دشوار خواهد بود زیرا من با این شرایط نمی توانم رانندگی کنم."

دیدگاه‌ها