کد خبر : 1417446 | 01 خرداد 1396 ساعت 23:44 | 56.3K بازدید | 0 دیدگاه

دو مهاجم العین اندازه کل لیگ ما دریافتی دارند

حیدری: فرقی نمی کند به پرسپولیس بخوریم یا نه

خسرو حیدری نمایشی عالی مقابل العین داشت تا نشان بدهد تجربه او در رقابت های آسیایی چقدر به کار استقلال می آید.

حیدری: فرقی نمی کند به پرسپولیس بخوریم یا نه

به گزارش "ورزش‌سه" از میکسدزون ورزشگاه آزادی، او درباره پیروزی مقابل العین گفت: از این برد خوشحالم اما یک بازی سخت در امارات خواهیم داشت.


حیدری درباره حضور هواداران در ورزشگاه آزادی هم گفت: در بازی امروزمان که وسط هفته بود هوادارانمان با حضور در ورزشگاه ما را حمایت کردند و نمی شد آنها را دست خالی به خانه بازگردانیم.


وقتی از او درباره بازی دفاعی استقلال سوال شد حیدری جواب داد: اگر یک گل دیگر می زدیم نتیجه خیلی خوبی بود ولی بنا را گذاشتیم روی کلین شیت و اینکه بازی رفت و برگشت گل نخوریم.  بازی رفت این اتفاق افتاده و خیلی مهم بود که اینجا گل نخوریم کارمان برای بازی برگشت کمی راحت تر شد.


حیدری با اشاره به سختی کار در دور برگشت چنین گفت: ما چند بازیکن خوبمان را نداشتم 2 تا امیدها، جابر انصاری، وریا غفوری و علی قربانی و خیلی از بازیکنانمان را نداشتیم و یکسری بازیکنان هم که بازی کردند مثل حق دوست تجربه کمتری در آسیا دارند که بد بازی نکردند اما ما باید هوشیارتر در خانه حریف بازی کنیم چون هوای گرم تاثیرگذاراست که امیدواریم  بتوانیم صعود کنیم.


خسرو در یک خبرنگار درباره کیفیت العین هم گفت: این تیم ها تیم های پولداری هستند و 2 بازیکن فورواردشان به اندازه کل لیگ ما دریافتی شان باشد و امکانات خوبی دارند. اما غیرت ایرانی به همه این ها می چربد که نمونه مهم آن بازی ایران و استرالیاست.


آخرین سوال از حیدری درباره بازی احتمالی با پرسپولیس در دور بعد بود که خسرو گفت: فعلا ما تمام فکرمان را می گذاریم که امسال از مرحله پلی آف بگذریم و با هر تیمی بیفتیم فرقی نمی کند. چه تیم هایی که در آسیا هستند و چه تیم هایی که در ایران هستند برای ما یکسان اند. قطعا برای فصل بعد با یک تیم قوی تر در آسیا ظاهر می شویم.

دیدگاه‌ها