کد خبر : 1417493 | 02 خرداد 1396 ساعت 10:50 | 46.9K بازدید | 1 دیدگاه

جلسه مدیران ذوب در فدراسیون علیه ستاره تیم جوانان

نامه روستوف؛ برگ برنده ذوب در مناقشه شکاری

ماجرای لژیونر شدن ملی پوش جوان ذوب آهن به یکی از سوژه های جنجالی این چند ماه تبدیل شده تا جایی که تهدید به پیگیری های قانونی از جانب اصفهانی باشگاه روسی را به تکاپو انداخت.

نامه روستوف؛ برگ برنده ذوب در مناقشه شکاری

به گزارش "ورزش سه"، علنی شدن دوباره پیوستن رضا شکاری به باشگاه روستوف به عنوان جدیدترین لژیونر ایرانی اروپا باعث شد تا دوباره باشگاه ذوب آهن در قبال این اتفاق موضع گیری داشته باشد و برای احقاق حقوق خود تهدید به پیگیری ماجرا از طریق مراجع قانونی کند. تهدیدی که با واکنش باشگاه روستوف و مکاتبات کتبی از سوی روس ها مواجه شد.


باشگاه ذوب آهن در جدیدترین اطلاعیه خود در قبال وضعیت جدایی ملی پوش جوان خود آورده است:«رضا شکاری که پیش تر بدون رعایت اصول قانونی با رها کردن تمرینات ذوب آهن راهی روسیه شد، پس از بازگشت به اصفهان نسبت به پیوستن به روستوف و مراحل آن تفهیم شد.از همین رو برنامه ریزی های لازم صورت گرفت تا باشگاه ذوب آهن با رعایت شرایط شکاری و در نظر کردن تمام حقوق باشگاه ذوب آهن نسبت به این بازیکن در مورد شرایط جدایی شکاری تصمیمات لازم را اتخاذ کند. متاسفانه پس از برنامه ریزی های صورت گرفته بار دیگر مسیر جدایی شکاری و پیوستن  به روستوف از مسیر اصولی ترانسفر منحرف شد که با پیگیری صورت گرفته مشخص شد کمیته انضباطی بایستی در هنگام صدور رای برای رضا شکاری، نماینده باشگاه ذوب آهن را فرا می خوانده است و از طرف دیگر نامه باشگاه روستوف به ذوب آهن موکد این موضوع است که بایستی این انتقال در صورت رضایت ذوب آهن و از مسیر قانونی انجام شود».

 

1200834


ذوب آهنی ها در ادامه با انتشار متن نامه نگاری صورت گرفته با روس ها از پاسخ روستوف به این مورد پرده برداری و متن نامه را منتشر کردند. در نامه ارسالی روستوف آمده است:«درپاسخ به نامه پیشین شما، مایلیم در خصوص بازیکن باشگاه ذوب آهن، آقای رضا شکاری موارد مربوط را به اطلاع برسانیم  . احتراما به استحضار می رساند که ما هیچ گونه مذاکره و ارتباطی با  بازیکن نامبرده ، رضا شکاری آغازنکردیم. همچنین ما هیچ گونه زمینه چینی یا توافقی با وی نداشته ایم. در حال حاضر نیز با او وارد هیچ گونه ارتباط، مذاکره یا تماس نیستیم.با این وجود، مایلیم ترانسفر این بازیکن به باشگاه خود را مدنظر قراردهیم. به همین منظور ، خواهشمند است چنانچه ماده خرید در قرارداد بازیکن وجود دارد مبلغ دقیق خرید را به اطلاع ما برسانید تا ترانسفر بازیکن به این باشگاه وفق این ماده صورت پذیرد.ما خواهان برقراری همکاری دوجانبه با آن باشگاه و تشریک مساعی هستیم».


در همین راستا صبح امروز سعید آذری در نشستی با حضور وثوق احمدی مسئول کمیته رسیدگی به وضعیت بازیکنان و همچنین بهاروند رئیس سازمان لیگ پیگیر پرونده رضا شکاری و حضور غیر قانونی او در روستوف شد که در پایان مقرر گردید در راه این انتقال تمام حقوق ذوب آهن به صورت کامل رعایت شود.

 

 

دیدگاه‌ها